نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 17 فروردين 1399 - 09:00
5 از 5

شایعه جدید به انتشار Resident Evil 8 در سال ۲۰۲۱ اشاره دارد

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ ادعاهای جدید یک درزدهنده اطلاعات شناخته‌شده، جزئیات تازه‌ای را از بازی احتمالی Resident Evil 8 فاش می‌کند.

کپ‌کام چند روز پیش به صورت رسمی، بازی Resident Evil 3 Remake را منتشر کرد و طرفداران این مجموعه بازی‌های قدیمی ژانر وحشت، حالا منتظر بازی‌های بعدی این سری خواهند بود. در رابطه با بازی بعدی سری رزیدنت اویل، البته شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی وجود داشته است که در جدیدترین مورد، کاربر شناخته‌شده Resetera یعنی Dusk Golem که با عنوان AestheticGamer نیز در توییتر فعال است، اقدام به انتشار چند پست جدید درباره شنیده‌های خود از بازی «Resident Evil 8» کرده است. گفتنی است که AestheticGamer سابقه طولانی در افشای اطلاعات هنوز فاش‌نشده از کمپانی کپ‌کام و سری رزیدنت اویل دارد و از همین رو، اظهارات او می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد.

براساس پست‌های جدید این کاربر، بازی بعدی این سری یعنی Resident Evil 8، در ابتدای به عنوان یک بازی فرعی سری و با عنوان Resident Evil: Revelations 3 مراحل ساخت را شروع کرد. بر اساس این ادعا، کپ‌کام یک بازی RE8 جداگانه نیز در دست ساخت داشته که از آنجایی که آن پروژه به چند سال زمان بیشتر نیاز داشت، شرکت تصمیم گرفت تا پروژه RE Revelations 3 را به Resident Evil 8 تبدیل کند. این تصمیم، از آنجایی اتخاذ شد که در تست‌های صورت گرفته برای این بازی، نظرات عمدتا مثبتی نسبت به آن وجود داشت و همچنین اینکه آن‌ها مایل نبودند فاصله زمانی خیلی زیادی بین عرضه RE7 و RE8 به وجود بیاید. در ادامه این ادعاها، اشاره شده که انتظار می‌رود این بازی به یک سال زمان بیشتر برای تکمیل نیاز داشته باشد. این کاربر همچنین گفت که ادعاهای قبلی او یعنی بازگشت ایتن (قهرمان بازی هفتم) در بازی RE8 و وجود گرگینه و لوکیشن‌های برفی گرچه درست بودند، ولی آن اطلاعات حالا تاریخ‌مصرف گذشته هستند.

از دیگر ادعاهای جدید  این کاربر، اشاره به برخی تغییرات بسیار بزرگ در این بازی است تا این حس که با یک بازی از سری اصلی مواجه هستیم الغا شود. این تغییرات هم در بخش داستانی و هم گیم‌پلی اعمال می‌شوند و برای مثال وجود المان‌هایی مثل توهم، غیبت و جنون‌زدگی احتمالا باعث ناراحتی برخی طرفداران می‌شود. AestheticGamer همچنین گفته که RE8 یک بازی بین نسلی و برای عرضه در سال ۲۰۲۱ است و به این ترتیب هم برای پلتفرم‌های فعلی و هم برای پلتفرم‌های نسل نهمی منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است که ادعاهای اخیر، گرچه توسط یک کاربر شناخته شده و با سابقه درارتباط با این سری منتشر شده، ولی همچنان باید به عنوان شایعه و گمانه‌زنی در نظر گرفته شود. آخرین بازی منتشر شده از این مجموعه، Resident Evil 3 Remake است که هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی با امتیاز 9 از 10 را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.