نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 21 خرداد 1399 - 12:00
0 از 5

ادعاهای جدید از Resident Evil 8 به سه شخصیت قابل بازی اشاره دارد

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ اینسایدر شناخته‌شده کپ‌کام و سری رزیدنت اویل، به تازگی درباره جزئیات دیگری از بازی Resident Evil 8 صحبت کرده است.

با توجه به توجه ویژه کپ‌کام به سری رزیدنت اویل در طول بیش از دو دهه گذشته و خصوصا استقبال بسیار بالای طرفداران و فروش عالی عناوین اخیر این فرنچایز، هرگز به نظر نمی‌رسد که ایده ساخته شدن Resident Evil 8 غیرمنطقی باشد. این بازی البته هنوز معرفی نشده و مشخص هم نیست که در آینده نزدیک، در این رابطه خبر رسمی در پیش باشد. با وجود این موارد، اینسایدر شناخته شده کپ‌کام و سری Resident Evil در توییتر و ResetEra یعنی AestheticGamer یا Dusk Golem، به شکل روتین و پیوسته وعده معرفی نزدیک این بازی را می‌دهد و اطلاعاتی که به ادعای خود پیرامون بازی به دست آورده را به اشتراک می‌گذارد.

براساس پست‌های اخیر این کاربر که اشاره مجددی به پست قبلی او نیز دارد (این ادعا که پروژه Resident Evil Revelations 3 در ادامه به RE8 تغییر نام داد)، Dusk Golem گفته که بازیکنان در مجموع سه شخصیت قابل کنترل را در بازی هشتم سری خواهند داشت. به گفته این اینسایدر، کاراکتر اصلی بازی همان‌طور که قبلا هم گفته بود شخصیت Ethan Winters یعنی قهرمان اصلی بازی Resident Evil 7 است و غیر از او، دو کاراکتر قابل بازی دیگر نیز وجود خواهد داشت؛ به این صورت که شخصیت Ethan بین ۵۰ تا ۶۰ درصد گیم‌پلی، شخصیت قابل بازی دوم بین ۳۰ تا ۴۰ و شخصیت سوم نیز حدود ۱۰ درصد گیم‌پلی را دنبال می‌کنند. AestheticGamer البته به نام دو شخصیت دیگر اشاره نکرده، ولی اخیرا شایعاتی وجود داشت که به حضور Chris Redfield و یک کاراکتر جدید به نام Emily اشاره داشتند.

باید توجه داشت که این موارد همگی به صورت غیررسمی هستند و حتی با در نظر گرفتن سوابق جالب این کاربر در زمینه لیک کردن اطلاعات سری Resident Evil، نمی‌توان آن‌ها را قطعی دانست. آخرین گزارش‌هایی از این دست، از احتمال رونمایی بازی در رویداد نمایش بازی‌های PS5 خبر می‌داد؛ رویدادی که در بامداد جمعه - ساعت ۱:۳۰ بامداد پخش می‌شود و به این ترتیب به زودی صحت این شایعات مشخص خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.