نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 06 تیر 1399 - 12:00
5 از 5

Resident Evil 4 Remake تحولات داستانی و گیم پلی بسیار زیادی دارد

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ یک اینسایدر شناخته شده مباحث سری Resident Evil، به تازگی اطلاعات جدیدی را پیرامون بازی احتمالی Resident Evil 4 Remake منتشر کرده است.

کمپانی کپ‌کام مطابق گزارش‌های غیررسمی قبلی که وجود داشت، در جریان رویداد اخیر PS5 رسما از بازی بعدی سری رزیدنت اویل یعنی Resident Evil Village رونمایی کرد. این بازی که قرار است در سال 2021 منتشر شود، دنباله مستقیمی برای بازی هفتم است و بسیاری از شخصیت‌های آن بازی، در بازی هشتم نیز حضور دارند. بسیاری از این اطلاعات، از چند ماه قبل از رونمایی رسمی، توسط برخی منابع غیررسمی فاش شده بود که مهم‌ترین آن‌ها، اینسایدر شناخته‌شده این سری یعنی Dusk Golem بوده است.

Dusk Golem در زمانی که بسیاری از اطلاعات حالا تایید شده بازی Resident Evil Village را لیک می‌کرد، همزمان خبر از ساخته شدن نسخه ریمیک و بازسازی شده Resident Evil 4 نیز می‌داد که به گفته او، قرار است در سال ۲۰۲۲ منتشر شود. این کاربر، اخیرا در جریان چند پست تازه مجددا پیرامون این بازی صحبت کرده و اطلاعات تازه‌ای را منتشر کرده است. گفتنی است حتی با توجه به اعتبار مناسب قبلی که Dusk Golem از خود به جای گذاشته، این اطلاعات به صورت غیررسمی و تایید نشده هستند و بایستی به عنوان شایعه و گمانه‌زنی مورد توجه قرار بگیرند.

این آخرین سوال RE4 Remake است که درباره آن صحبت می‌کنم. من البته هنوز اطلاعات خیلی زیادی درباره این بازی ندارم و چیزهایی هم که می‌دانم، در بهترین حالت باید دیده شوند و صحبت کردن درباره آن‌ها، آنهم با توجه به اینکه بیش از یک سال با عرضه فاصله دارد چندان مناسب نیست.

در این بازی، خط داستانی نسخه اورجینال به شکل قابل ملاحظه‌ای گسترش پیدا می‌کند. برای مثال شما Dr. Salvador را [به عنوان باس فایت] می‌شناسید، ولی آیا درباره نقش و شخصیت او در دهکده چیزی می‌دانید؟ منتظر باشید.

با توجه به این پست‌ها و دیگر پست‌های اخیر Dusk Golem، او وعده داده که کپ‌کام تحولات زیادی را در متن داستان و گیم‌پلی نسخه ریمیک به نسبت بازی اورجینال Resident Evil 4 قرار داده است. او همچنین گفته که بیش از یک سال تا موعد رونمایی بازی فاصله وجود دارد و طرفداران بهتر است تا آن زمان صبر کنند. باید منتظر ماند و دید که ادعاهای این کاربر، درنهایت صحت خواهند داشت یا خیر.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.