نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 09 بهمن 1401 - 16:00
0 از 5

ظاهرا The Crew 3 با نام The Crew Motorfest به زودی رونمایی می شود

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ یکی از عناوین یوبی‌سافت که مدتی هست شایعاتی از احتمال رونمایی نسخه جدید آن وجود دارد، مربوط به سری The Crew است. در این رابطه البته هنوز خبر یا تاییدیه رسمی از جانب شرکت مطرح نشده، ولی یک شایعه جدید حالا اطلاعات بیشتری از نسخه بعدی سری را به اشتراک می‌گذارد. این شایعه که اولین بار از طریق Insider Gaming مطرح شده، به کاربر دیتاماینر توییتر یعنی ScriptLeaksR6 استناد کرده و ادعا کرده که نسخه بعدی سری با عنوان The Crew Motorfest خواهد بود. در ادامه نیز اشاره شده که کلمه Motorfest به نوعی برندینگ بازی است و در بخش‌های مختلف نظیر بیلبوردها، پلاک ماشین‌ها و ... در سطح بازی وجود دارد.

در ادامه همین گزارش، جزئیات بیشتری از The Crew 3 یا همان The Crew Motorfest نیز مورد اشاره بوده و ظاهرا این بازی درحال حاضر با اسم رمز Project Orlando در یوبی‌سافت شناخته می‌شود. این بازی ظاهرا ابتدا به عنوان یک بسته الحاقی برای The Crew 2 کار خود را شروع کرد، ولی با تکامل بیشتر و بزرگ شدن آن تصمیم بر این شد که به یک پروژه اصلی و کامل تبدیل شود. همچنین ادعا شده که وقایع بازی قرار است در جزایر هاوایی جریان داشته باشد و از موتور گرافیکی جدیدی هم بهره می‌گیرد.

نکته بعدی در صحبت‌های این دیتاماینر، این است که بازی ظاهرا قرار است به زودی رونمایی شود و این حتی می‌تواند در طول همین هفته پیش رو باشد. یوبی‌سافت پیش از این تایید کرده بود که برای سال مالی جاری یک بازی معرفی نشده AAA در صف عرضه دارد، ولی گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره آن مطرح بوده است. باید منتظر ماند و دید که این شایعات درنهایت صحت پیدا می‌کنند یا خیر.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.