نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 14 بهمن 1401 - 11:00
0 از 5

Marvel’s Wolverine احتمالا شبه جهان باز و برای عرضه سال 2024 است

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ سونی و استودیو Insomniac، این روزها سخت مشغول کار روی بازی شدیدا موردانتظار Marvel’s Spider-Man 2 هستند که طبق گزارش‌ها، قرار است در اواخر همین سال 2023 نیز عرضه شود. با این حال جدای از این بازی، استودیو اینسامنیاک چند ماه پیش به صورت رسمی فاش کرد که روی یک پروژه جدید و ابرقهرمانی دیگر، حالا از دنیای داستانی Marvel’s Wolverine و سری کامیک‌بوک X-Men نیز کار خواهد کرد. این اعلامیه در زمان انتشار اولیه، با استقبال فراوانی هم مواجه بود که با توجه به موفقیت گسترده عناوین اسپایدرمن این استودیو، اتفاق طبیعی هم بوده است.

در ارتباط با بازی Marvel’s Wolverine، البته از زمان رونمایی کوتاه اولیه خبرهای رسمی چندانی وجود نداشته است، با این حال به تازگی اینسایدر شناخته شده صنعت گیم یعنی جف گراب از رسانه Giant Bomb، ادعاهای تازه‌ای را مطرح کرده است. به گفته او، Marvel’s Wolverine بازی خواهد بود که درجه سنی M برای افراد بالغ را دریافت خواهد کرد، که این موضوع با صحبت‌های سازندگان هم منطبق است. او در ادامه گفته که این رده‌بندی سنی نشان از طبیعت مبارزات خشن‌تر برای این شخصیت و وجود سیستم قطع عضو دشمنان است.

گراب در ادامه همچنین مدعی شده که براساس شنیده‌ها، این بازی بعید است برخلاف سری اسپایدرمن حالتی جهان‌باز داشته باشد، و در عوض مشابه بازی‌هایی نظیر God of War و The Last of Us Part 2 به صورت نیمه جهان‌باز، و از نظر داستانی متمرکزتر و خطی‌تر ساخته می‌شود. از دیگر اطلاعات منتشر شده توسط اینسایدر، او گفته که اینسامنیاک قصد دارد وقایع بازی را به صورت کامل از مجموعه فیلم‌های ولورین جدا کند، و داستان بازی درواقع یک تجربه مستقل و به قبل از پیوستن این شخصیت به گروه X-Men مربوط است. او درنهایت گفته که سونی و اینسامنیاک در جدول داخلی خودشان، موعد عرضه پاییز 2024 رادر نظر گرفته‌اند که این زمان‌بندی‌ها، البته هرگز حالتی قطعی ندارند و ممکن است با تاخیر مواجه شوند.

با در نظر گرفتن اینکه استودیو درحال حاضر به صورت کامل روی بازی Marvel’s Spider-Man 2 تمرکز دارد، به نظر می‌رسد که بازی بعدی یعنی Marvel’s Wolverine در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و بعید نیست که موعد انتشار نهایی آن تا 2025 نیز طول بکشد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.