نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 14 خرداد 1402 - 09:00
0 از 5

The Crew Motorfest ظاهرا امکان انتقال ماشین از Crew 2 را می دهد

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت چند روز دیگر رویداد خبری ویژه‌ای را تحت عنوان Ubisoft Forward برگزار می‌کند که در جریان آن اطلاعات و نمایش‌های تازه‌ای از عناوین در صف عرضه امسال این شرکت به اشتراک گذاشته می‌شوند. یکی از عناوین تایید شده این برنامه، بازی The Crew Motorfest است که قرار است در ادامه سال 2023 برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه شود. این بازی البته قبل از رونمایی رسمی تعدادی لیک و درز خبری هم داشت که برای مثال به محل وقایع بازی در لوکیشن جدیدی به نام O’ahu در منطقه هاوایی اشاره می‌کردند.

پیرامون این بازی، اخیرا یک اینسایدر مشهور یعنی Tom Henderson صحبت‌های تازه‌ای بیان کرده و مدعی شده که در The Crew Motorfest بازیکنان قادر خواهند بود ماشین‌ها و وسایل نقلیه‌ای که در The Crew 2 مالک آن‌ها بودند را منتقل کنند. به گفته هندرسون، طبیعتا امکان شروع بازی با هیچ کدام از این ماشین‌ها هم وجود دارد و به این ترتیب حدس می‌زند که بین 80 تا 90 درصد وسایل نقلیه در بازی جدید به نوعی تکرار از The Crew 2 باشند. گفتنی است که یکی از موارد لیک شده قبل از رونمایی رسمی، اشاره به این موضوع بود که بازی اساسا فرایند ساخت خود را به عنوان یک DLC برای The Crew 2 شروع کرده بود، که در ادامه بزرگ شد و تصمیم به عرضه جداگانه آن گرفته شد.

باید توجه داشت که یوبی‌سافت هنوز اطلاعات رسمی چندانی از The Crew Motorfest منتشر نکرده و مشخص نیست که این ادعاها درست باشند. به هر ترتیب رویداد خبری Ubisoft Forward در روز 12 ژوئن (22 خرداد) برگزار می‌شود و انتطار می‌رود که سوالات زیادی درباره این عنوان پاسخ دریافت کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.