نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 08 خرداد 1402 - 09:00
0 از 5

تریلر جدید Silent Hill 2 Remake احتمالا به زودی منتشر می شود

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ شرکت کونامی که اخیرا در جریان رویداد PlayStation Showcase از دو بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater و Metal Gear Solid Master Collection Vol. 1 رونمایی کرد، نمایش تازه‌ای از بازی‌های موردانتظار سری Silent Hill که سال گذشته از آن‌ها رونمایی کرده بود نداشت. در این رابطه البته رویدادهای خبری بیشتری در ادامه برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود که این بازی‌های جدید نیز نمایش‌های تازه‌ای را به اشتراک بگذارند. در این ارتباط، اخیرا یک اینسایدر شناخته‌شده یعنی Dusk Golem (یا AestheticGamer) که سوابق طولانی در لیک کردن و انتشار اخبار دست اول دارد، ادعای تازه‌ای را مطرح کرده است.

با توجه به پست اخیر Dusk Golem او مدعی شده که انتظار دارد کونامی در آینده خیلی نزدیک و حتی قبل از رویداد Summer Game Fest (که در 18 خرداد برگزار می‌شود)، تریلرهای جدیدی از عناوین Silent Hill 2، Silent Hill: Townfall و Silent Hill: Ascension منتشر کند. به گفته این اینسایدر، نمایش‌های جدید این پروژه‌ها خیلی زود و حتی ممکن است تا قبل از اتمام ماه ژوئن  توسط کونامی پخش شوند. همان‌طور که اشاره شد، این عناوین همگی در سال گذشته رونمایی شده بودند و برخی نظیر بازی Silent Hill 2 remake، گزارش‌ها به پیشرفت قابل توجه ساخت بازی اشاره می‌کردند. به این ترتیب در صورت صحت این شایعه، باید دید که تاریخ عرضه بازی‌ها در نمایش‌های بعدی مشخص خواهند شد یا خیر.

کونامی البته جدای از این سه بازی مورداشاره توسط Dusk Golem، در سال گذشته از بازی دیگری یعنی Silent Hill f هم رونمایی کرد که اشاره شد این بازی، درواقع نسخه بعدی از سری اصلی سایلنت هیل خواهد بود. باید دید که اطلاعات جدیدتر از این بازی نیز در رویدادها و برنامه‌های نزدیک و پیش رو منتشر می‌شوند یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.