نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 16 تیر 1402 - 11:00
0 از 5

احتمالا تصویر کاور EA Sports FC 24 ارلینگ هالند خواهد بود

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ درحالی که گزارش‌ها از رونمایی رسمی از اولین بازی سری شبیه‌ساز فوتبال EA Sports FC یعنی EA Sports FC 24 در ادامه همین ماه میلادی مطرح شده، اخیرا برخی شایعات به زمان دقیق این رونمایی و حتی تصویر کاور آن نیز اشاره کرده‌اند. گفتنی است که سری بازی فوتبال EA Sports FC، عملا دنباله معنوی سری فیفا است که آخرین نسخه آن یعنی FIFA 23 در سال گذشته عرضه شد و با توجه به اختلاف سازندگان بازی با فدراسیون جهانی فیفا، EA Sports دیگر اجازه استفاده از نام FIFA را نخواهد داشت.

با توجه به یک گزارش غیررسمی که ادعا شده بر مبنای درز خبری بوده است، EA Sports FC 24 ظاهرا یک هفته دیگر در روز 13 جولای (22 تیر) رسما رونمایی می‌شود. این گزارش که اولین بار توسط Dealabs منتشر شده، در بخش دیگری ادعا کرده که تصویر روی جلد بازی بازیکنی غیر از کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی تیم پاریس سنت-ژرمن خواهد بود. گفتنی است که امباپه در بازی‌های اخیر FIFA 21، FIFA 22 و FIFA 23 تصویر روی جلد بازی‌های سری فیفا را به خود اختصاص داده بود. به این ترتیب تصویر کاور و روی جلد بازی EA Sports FC 24 حالا ظاهرا به ارلینگ هالند، ستاره جوان تیم منچستر سیتی اختصاص پیدا می‌کند. گفتنی است که این بازیکن نروژی، درخشش قابل‌توجهی در سال‌های گذشته و خصوصا در منچستر سیتی داشته و در صورت صحت شایعه، چندان مورد غافلگیرکننده‌ای نیست.

گزارش Dealabs در ادامه به این موضوع هم اشاره دارد که گرچه تصویر اصلی روی جلد برای نسخه استاندارد EA Sports FC 24 ارلینگ هالند خواهد بود، ولی حدود 30 بازیکن بزرگ کنونی و گذشته مرد و زن فوتبال نیز برای تصویر روی جلد نسخه Ultimate Edition مورداستفاده قرار گرفته است. گفته شده که تصویر این بازیکنان البته براساس برداشت از خود گیم‌پلی بازی است و شامل بازیکنانی نظیر زیدان، پله، یوهان کرایوف و ... می‌شود. این بازی هنوز تاریخ انتشار دقیق خود را اعلام نکرده، که در این زمینه نیز برخی گزارش‌ها از عرضه روز 29 سپتامبر (7 مهر) خبر داده بودند. در صورت صحت این گزارش، دارندگان نسخه Ultimate Edition خواهند توانست یک هفته زودتر یعنی 22 سپتامبر (31 شهریور) بازی را به صورت early access تجربه کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.