نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 19 تیر 1402 - 09:00
0 از 5

جانشین Nintendo Switch ممکن است در سه ماهه اول 2024 عرضه شود

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ نینتندو سوییچ، کنسول هیبریدی دستی/خانگی نینتندو در حال حاضر وارد هفتمین سال حیات خود شده و عرضه پیاپی عناوین موفق نیز باعث شده تا این پلتفرم همچنان به روند فروش فوق‌العاده خود ادامه دهد. پیرامون Nintendo Switch البته دیگر جای چندانی برای پنهان‌سازی نیست و حتی خود نینتندو نیز مدتی هست که زمزمه‌ها از جانشین آن را مطرح می‌کند. با توجه به یک گزارش جدید، اخیرا فرضیه عرضه بسیار نزدیک کنسول بعدی نینتندو مجددا تقویت شده است.

با توجه به گزارش یک شرکت سرمایه‌گذاری چینی، شرکت تولیدی Hongzhun در این کشور انتظار دارد که در نیمه دوم سال 2023 شاهد افزایش گسترده درآمدزایی باشد که بخشی از این موضوع، مربوط به همکاری با شرکت نینتندو است. به این ترتیب این افزایش سریع، می‌تواند نشانه‌ای از شروع ساخت کنسول‌های جانشین نینتندو سوییچ باشد که با توجه به این زمان‌بندی نیز می‌توان انتظار عرضه آن برای سه ماهه اول سال 2024 را داشت. نکته جالب درباره این گزارش، اشاره قبلی نینتندو به این موضوع است که آن‌ها قصد عرضه سخت‌افزار جدید در سال مالی فعلی (پایان در 31 مارس 2024 - 12 فروردین 1403) را ندارند.

پیش از این نیز گزارش‌هایی از شروع مذاکرات نینتندو با شرکت‌های همکار برای تولید زنجیره قطعات کنسول بعدی شرکت منتشر شده بود و اینکه این پلتفرم، مراحل توسعه خود را طبق برنامه و به خوبی جلو می‌برد. به هر ترتیب گرچه باید منتظر خبرهای رسمی از جانب نینتندو باشیم، ولی به نظر می‌رسد که برای عرضه پلتفرم جدید به بازار باید تا بهار سال آینده منتظر بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.