نویسنده: علیرضا رسولیان دوشنبه، 04 دی 1402 - 11:45
0 از 5

شایعه: بازی Marvel’s Blade در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ این‌طور که به نظر می‌رسد، بازی Marvel’s Blade ظاهراً قرار است در سال ۲۰۲۷ منتشر شود.

بازی Marvel’s Blade احتمالاً یکی از موردانتظارترین عناوین مارول طی سال‌های آتی باشد، چرا که تیم توسعه‎‌دهنده‌ی بازی‌های موفقی مانند Deathloop و Dishonored 2 بر روی آن مشغول به کار است و پتانسیل بسیار بالایی دارد. علی‌رغم اینکه هنوز جزئیاتی درباره‌ی تاریخ انتشار بازی بعدی شعبه‌ی لیون استودیوی آرکین به اشتراک گذاشته نشده، طرفداران احتمالاً باید زمان زیادی منتظر بمانند تا این بازی اکشن-ماجراجویی سوم شخص به دستشان برسد.

طبق گفته‌های جدید جف گراب از سایت Giant Bomb در جریان پادکست XboxEra، مایکروسافت و آرکین هم‌اکنون انتظار دارند تا این بازی در سال ۲۰۲۷ به‌صورت دیجیتالی و فیزیکی عرضه شود و این سال به‌عنوان سال انتشار بازی Marvel’s Blade هدف‌گذاری شده است. اگر این موضوع صحت داشته باشد، بازی بعدی استودیوی آرکین لیون حدود ۶ سال پس از بازی Deathloop که در سپتامبر ۲۰۲۱ عرضه شد، به انتشار خواهد رسید. با این وجود، جف گراب تأکید داشته که سال ۲۰۲۷ در حال حاضر به‌عنوان زودترین زمانی که این بازی آماده‌ی عرضه خواهد بود در نظر گرفته شده و برنامه‌های آرکین ممکن است در آینده دچار تغییر شوند و این بازی شاید در نهایت در سال دیگری عرضه شود، چرا که استودیوی آرکین لیون به‌تازگی کار ساخت بازی Marvel’s Blade را آغاز کرده و هنوز زمان زیادی تا اتمام این پروژه باقی مانده است.

نیک بیکر در جریان همان پادکست نیز به احتمال بین نسلی شدن این بازی اشاره کرد و این احتمال وجود دارد که بازی Marvel’s Blade همزمان بر روی ایکس باکس سری ایکس/اس و نسل بعدی کنسول‎های بازی مایکروسافت در دسترس قرار بگیرد. پیش از این شایعه شده بود که شاید کنسول بعدی مایکروسافت در سال ۲۰۲۶ میلادی عرضه شود تا آغازگر نسل بعدی برای مایکروسافت باشد و دیگر شاهد عرضه‌ی کنسول بین نسلی‌ای از طرف مایکروسافت نباشیم.

از آن‌جایی که آرکین تا به حال درباره‌ی انحصاری بودن بازی Marvel’s Blade برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس حرفی نزده، بین نسلی شدن این بازی آن‌قدرها هم دور از انتظار نیست.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.