نویسنده: علیرضا رسولیان دوشنبه، 04 دی 1402 - 12:40
0 از 5

ریمستر سه‌گانه God of War احتمالاً در حال توسعه است

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ گمانه‌زنی‌های جدید به احتمال در دست ساخت بودن ریمستر سه‌گانه‌ی اصلی God of War اشاره کرده‌اند.

نیک بیکر، یکی از افشاگران حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی که بیشتر متمرکز بر اطلاع‌رسانی درباره‌ی ایکس باکس است، از احتمال عرضه‌ی ریمستر سه‌گانه اصلی بازی God of War برای پلی استیشن ۵ صحبت کرده و گفته که بازی God of War محصول ۲۰۰۵ (برای کنسول PS2)، بازی God of War 2 محصول ۲۰۰۷ (برای پلی استیشن ۲) و بازی God of War 3 محصول ۲۰۱۰ (برای پلی استیشن ۳) احتمالاً در سال ۲۰۲۴ میلادی برای کنسول‌های نسل نهمی سونی عرضه خواهند شد.

نیک بیکر ضمن ابراز علاقه‌مندی به سه‌گانه‌ی اصلی God of War، گفته که از طرف منابع خود در تیم پلی استیشن اطلاعات جدیدی مبنی‌بر انتشار ریمستری از این مجموعه‌بازی شنیده است. این افشاگر همچنین اضافه کرد که درمورد تاریخ عرضه‌ی دقیق این ریمستر اطلاع مؤثقی ندارد اما احتمال می‌دهد که این سه‌گانه در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ به دست بازیکنان پلی استیشن ۵ برسد.

متأسفانه در حال حاضر مشخص نیست که این ریمستر توسط چه استودیو و چه تیمی در حال توسعه است. از طرفی انتظار می‌رود که این پروژه نیز مانند بسیاری از ریمیک/ریمسترهای سابق سونی به استودیوی بلوپوینت سپرده شده باشد، اما این احتمال نیز وجود دارد که خود استودیوی سانتا مونیکا وظیفه‌ی توسعه‌ی ریمستر را برعهده بگیرد تا از کیفیت آن اطمینان بیشتری حاصل کند. با این وجود، این‌ها هم‌اکنون در حد گمانه‌زنی‌هایی هستند که از منبع مؤثق و قابل اعتمادی بهره نمی‌برند.

وقتی از نیک بیکر درباره‌ی حضور بازی God of War: Ascension در این ریمستر جدید پرسیده شد، او گفت که فقط درمورد ریمستر سه‌گانه‌ی اصلی شنیده است و احتمالاً این پکیج شامل عنوان Ascension نخواهد بود.

از آن‌جایی که سونی اخیراً علاقه‌ی بیشتری به عرضه‌ی ریمستر و ریمیک از بازی‌های قدیمی خود نشان داده، احتمال انتشار چنین ریمستری نیز آن‌قدرها دور از انتظار به حساب نمی‌آید، خصوصاً اگر به لیست خلوت بازی‌های انحصاری سونی برای سال ۲۰۲۴ توجه داشته باشیم. عرضه‌ی ریمستر سه‌گانه‌ی God of War می‌تواند از این نظر هم تأثیر مثبتی بگذارد و به بازیکنان علاقه‌مند به دنیای نورس God of Warهای جدید، فرصتی برای تجربه‌ی ریشه‌های سری را بدهد.

در زمان نگارش این متن هنوز تأییدی از طرف سونی یا استودیوی سانتا مونیکا در این رابطه صورت نگرفته و باید منتظر رونمایی رسمی از این ریمستر احتمالی ماند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.