نویسنده: علیرضا رسولیان شنبه، 09 دی 1402 - 16:45
3 از 5

ظاهراً بازی جدیدی از Banjo-Kazooie در دست ساخت قرار دارد

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ این‌طور که به نظر می‌رسد، در حال حاضر بازی جدیدی از سری Banjo-Kazooie در دوران توسعه به سر می‌برد.

بعد از سال‌ها انتظار طرفداران سری Banjo-Kazooie برای رونمایی از یک بازی جدید، نیت‌دریک (NateDrake) به‌عنوان یکی از اینسایدرها و افشاگران شناخته‌شده‌ی صنعت بازی‌های ویدیویی در انجمن ResetEra خبر داد که که بازی جدیدی از Banjo-Kazooie در دست ساخت قرار دارد. نیت‌دریک جزئیات بیشتری درباره‌ی این پروژه به اشتراک نگذاشت اما اعلام کرد که بازی Banjo-Kazooie تا اواخر سال گذشته موفق به گرفتن چراغ سبز نشده بود و روند ساخت جدی آن به‌تازگی آغاز شده است.

«[بازی Banjo-Kazooie] هنوز پروژه‌ی فعالی است، اما تا اوایل سال گذشته چراغ سبز نگرفته بود. کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و پروسه‌ی توسعه می‌تواند زیاد تغییر کند (ایده‌های رهاشده، ریبوت‌های داخلی و غیره).»

ادعاهای جدید «NateDrake» هنوز توسط منبع دیگری تأیید نشده اما این اینسایدر در گذشته اطلاعات مؤثقی را افشا کرده است. از تازه‌ترین رونمایی‌هایی که توسط نیت‌دریک لو رفت، می‌توان به معرفی بازی جدید شعبه‌ی لیون استودیوی آرکین در جریان مراسم The Game Awards 2023 اشاره کرد.

موضوعی که به این شایعه‌ی جدید قوت بیشتری می‌دهد، اظهارات اخیر فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، درباره‌ی فرانچایزهای قدیمی است که این کمپانی هنوز سراغ استفاده از آن‌ها نرفته اما علاقه دارد تا در آینده و در فرصت‌های مناسب از آن‌ها استفاده کند. فیل اسپنسر حتی مستقیماً در سخنان خود به علاقه‌ی طرفداران سری Banjo-Kazooie به یک بازی جدید از این مجموعه نیز اشاره کرده و این مسئله همراه با شایعه‌ی جدیدی که منتشر شده، می‌تواند نوید بازگشت این سری محبوب و دوست‌داشتنی را بدهد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.