نویسنده: علیرضا رسولیان یکشنبه، 10 دی 1402 - 21:00
5 از 5

شایعه: بازی GTA 5 برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به مشاهدات اخیر، به نظر می‌رسد که نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی GTA 5 در استودیوی راک‌استار در دست ساخت قرار دارد.

بعد از افشا شدن سورس کد بازی GTA V در اینترنت و دسترسی پیدا کردن کاربران به اطلاعات محرمانه‌ی راک‌استار، حالا یکی از کاربران توییتری توانسته جزئیات بیشتری درباره‌ی برنامه‌های احتمالی این استودیو به‌دست آورد. طبق گزارش کاربر «Budzcario» در شبکه‌ی اجتماعی X، سورس کد بازی GTA 5 شامل کدهای پشتیبانی از پلتفرم نینتندو سوییچ می‌شود.

راک‌استار در چند وقت اخیر توجه‌ی بیشتری به نینتندو نشان داده و برخی از عناوین قدیمی‌تر خود مانند بازی Red Dead Redemption و Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition را برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر کرده است. از این رو، انتشار پورتی از بازی GTA 5 برای این پلتفرم آن‌قدرها غیرمنتظره تلقی نخواهد شد، چرا که این بازی، دقیقاً مشابه Red Dead Redemption، ابتدا برای کنسول‌های نسل هفتمی پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ عرضه شده بود.

با وجود اینکه راک‌استار هنوز به‌صورت رسمی پورت نینتندو سوییچ بازی GTA 5 را تأیید نکرده است، می‌دانیم که این کمپانی در حال حاضر بر روی قسمت بعدی سری Grand Theft Auto کار می‌کند. بازی GTA VI در تاریخ مشخصی از سال ۲۰۲۵ میلادی برای کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه خواهد شد. شاید تا زمان انتشار این بازی بسیار موردانتظار، شاهد عرضه‌ی GTA 5 برای کنسول نینتندو سوییچ نیز باشیم.

بازی Grand Theft Auto V هم‌اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳، ایکس باکس ۳۶۰، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار دارد و باید منتظر ماند و دید آیا نینتندو سوییچ نیز به لیست پلتفرم‌هایی که بازی جهان‌باز موفق راک‌استار در آن‌ها قابل تجربه است، اضافه خواهد شد یا خیر.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.