نویسنده: علیرضا رسولیان سه شنبه، 05 دی 1402
ساعت 15:00

سورس کد بازی GTA 5 و فایل‌های Bully 2 لو رفت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به‌نظر سورس کد بازی GTA 5 و فایل‌های Bully 2 فاش شده و حتی بخش‌هایی از کد بازی GTA 6 نیز لو رفته است.

سال گذشته بود که بیش از ۱۰۰ گیگابایت محتوا از پروژه‌های راک‌استار به‌شکل عمومی در اینترنت افشا شد و حالا به نظر می‌رسد که این کمپانی با هک بزرگ دیگری مواجه شده است. اخیراً گزارشاتی از لو رفتن سورس کد بازی GTA 5 در اینترنت دست‌به‌دست شد و همچنین شاهد افشای بخش‌هایی از کدهای بازی GTA 6 در قالب زبان برنامه‌نویسی پایتون و تمامی فایل‌های بازی لغو‌شده‌ی Bully 2 بودیم. چندین منبع مختلف در این رابطه ادعا کرده‌اند که اطلاعات بیشتری نسبت به هک قبل راک‌استار لو رفته است و ظاهراً سال گذشته پس از افشای ویدیوها و فایل‌های بازی GTA در سطح اینترنت، سایر موارد و فایل‌های حساس دیگر به‌صورت عمومی پخش نشده بود، اما پس از دزدیدن شدن موبایل محتوی سورس کد بازی GTA V از یک هتل، این کد به دست افراد بیشتری رسید و به‌شکل مخفیانه پخش می‌شد تا اینکه حالا به‌طور عمومی در اینترنت هم به اشتراک گذاشته شده است.

گزارشات اخیر همچنین اشاره کردند که محتویات لو رفته از بازی Bully 2، دنباله‌ی عنوانی به همین نام که در سال ۲۰۰۶ منتشر شده بود، شامل تمام فایل‌های این پروژه‌ی لغوشده می‌شود. علاوه‌بر این‌ها، برخی از طراحی‌ها و ایده‌های اولیه‌ی عنوان Grand Theft Auto 5 هم لو رفته و به مواردی مانند در دست ساخت بودن ۸ بسته‌ی الحاقی برای GTA V اشاره شده است. نگرانی‌های جدی و مهمی درباره‌ی فاش شدن سورس کد بازی GTA V وجود دارد و این موضوع می‌تواند منجر به هک‌ها و روش‌های تقلب جدیدی در حالت آنلاین GTA شود. باید منتظر ماند و دید راک‌استار برای مقابله با این تهدید جدید چه برنامه‌هایی را در پیش خواهد گرفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.