نویسنده: علیرضا رسولیان سه شنبه، 05 دی 1402
ساعت 21:00

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth به گیم پس اضافه نمی‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مدیر استودیوی توسعه‌دهنده‌ی بازی Like a Dragon: Infinite Wealth اخیراً اعلام کرد که این عنوان به این زودی‌ها به سرویس گیم پس مایکروسافت اضافه نخواهد شد.

استودیوی Ryu Ga Gotoku در سال ۲۰۲۳ میلادی با عرضه‌ی دو بازی !Like a Dragon: Ishin و Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name توانست سال بسیار موفق و جالب توجهی داشته باشد و هم در بازسازی یکی از کلاسیک‌ترین عناوین سری یاکوزا / Like a Dragon موفق ظاهر شود و هم سری اصلی را به‌خوبی ادامه دهد. هر دو عنوان نیز در نهایت به سرویس گیم پس اضافه شدند و مشترکان این سرویس در روز عرضه به بازی Like a Dragon Gaiden دسترسی پیدا کردند. با این حال، به‌نظر می‌رسد که قسمت بعدی سری Like a Dragon همین مسیر را طی نخواهد کرد و در روز عرضه به سرویس گیم پس اضافه نخواهد شد.

ماسایوشی یوکویاما (Masayoshi Yokoyama)، مدیر استودیوی Ryu Ga Gotoku در جریان مصاحبه‌ای با Automaton-Media خاطرنشان کرد که این استودیو در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای آوردن بازی Like a Dragon: Infinite Wealth به گیم پس ندارد. یوکویاما ادامه داد که عرضه کردن همزمان بازی Like a Dragon Gaiden بر روی گیم پس حکم تقدیم کارت ویزیتی به بازیکنان خارج از ژاپن را داشت تا مخاطبان بیشتری را با این سری آشنا کند. یوکویاما همچین ذکر کرد که گیم پس برای این استودیو روش خوبی جهت جذب کاربران جدید و معرفی سری به افراد بیشتری بوده است.

اگر به صحبت‌های پیشین یوکویاما و استودیوی Ryu Ga Gotoku توجه کنیم، قابل درک است که چرا توسعه‌دهندگان بزرگترین، طولانی‌ترین و پرمحتواترین عنوان سری یاکوزا / Like a Dragon علاقه‌ای به اضافه کردن بازی جدیدشان به سرویس گیم پس ندارند.

 بازی Like a Dragon: Infinite Wealth در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۲ (۲۶ ژانویه ۲۰۲۴) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.