نویسنده: علیرضا رسولیان پنج شنبه، 25 آبان 1402
ساعت 12:15

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Like a Dragon: Infinite Wealth مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حداقل سیستم مورد نیاز بازی Like a Dragon: Infinite Wealth و سیستم پیشنهادی برای تجربه‌ی این عنوان با رایانه‌های شخصی (PC) در صفحه‌ی استیم بازی رؤیت شد.

با توجه به سیستم مورد نیازی که در صفحه‌ی بازی Like a Dragon: Infinite Wealth در فروشگاه استیم قابل مشاهده است، می‌توان گفت که نسبت به عنوان اصلی پیشین سری، بازی Yakuza: Like a Dragon، شاهد تغییرات زیادی هستیم. بزرگ‌ترین تغییری که در همان نگاه اول توجه‌ها را به خود جلب می‌کند اما به فضای ذخیره‌سازی و حجم این بازی موردانتظار اختصاص دارد. طبق مشخصات ثبت‌شده در استیم، بازی Like a Dragon: Infinite Wealth به بیش از ۸۲ گیگابایت فضا نیاز خواهد داشت. این در حالی است که فضای مورد نیاز بازی Yakuza: Like a Dragon حدود ۶۰ گیگابایت بود. استودیوی ژاپنی Ryu Ga Gotoku پیش از این اذعان داشت که جدیدترین عنوان سری یاکوزا/Like a Dragon قرار است طولانی‌ترین و پرمحتواترین قسمت سری نیز باشد. از این رو، چنین فضای مورد نیاز بالایی آن‌قدرها دور از انتظار نیست و به نظر این استودیو قصد دارد به وعده‌ی خود در زمینه‌ی حجم بالای محتوای بازی Like a Dragon: Infinite Wealth عمل کند.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Like a Dragon: Infinite Wealth در رایانه‌های شخصی شامل یک پردازنده‌ی Intel Core i5-3470 با سرعت ۳.۲ گیگاهرتز یا پردازنده‌ی AMD Ryzen 3 1200 با سرعت ۳.۱ گیگاهرتز، ۸ گیگابایت رم، یک کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 960 با حافظه‌ی ۴ گیگابایت، یا کارت گرافیک AMD Radeon RX 460 با حافظه‌ی ۴ گیگابایت، یا کارت گرافیک Intel Arc A380 با حافظه‌ی ۶ گیگابایت می‌شود. با سیستمی که در این حد باشد، می‌توانید بازی Like a Dragon: Infinite Wealth را با گرافیک پایین و تنظیمات Low، در رزولوشن ۱۰۸۰p و به صورت ۳۰ فریم بر ثانیه تجربه کنید.

در صورتی که تمایل به تجربه‌ی گرافیکی و بصری بهتری از این عنوان دارید، باید گفت که سیستم پیشنهادی این عنوان یک پردازنده‌ی Intel Core i7-4790 با سرعت ۳.۶ گیگاهرتز یا پردازنده‌ی AMD Ryzen 5 1600 با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز، ۱۶ گیگابایت رم و یک کارت گرافیک RTX 2060 با حافظه‌ی ۶ گیگابایت، کارت گرافیک Radeon RX 5700 با حافظه‌ی ۸ گیگابایت یا کارت گرافیک Intel Arc A750 با حافظه‌ی ۸ گیگابایت را در برمی‌گیرد. با چنین سیستمی می‌توانید به تجربه‌ی جدیدترین قسمت سری یاکوزا/Like a Dragon با گرافیک بالا و تنظیمات High (بدون FSR)، در رزولوشن ۱۰۸۰p و به شکل ۶۰ فریم در ثانیه بپردازید. لازم به ذکر است که در هر دو حالت به DirectX 12 نیاز خواهید داشت و مجهز بودن کارت گرافیک شما به آن الزامی است.

حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی Like a Dragon: Infinite Wealth را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

سیستم مورد نیاز بازی Like a Dragon: Infinite Wealth

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ (۶ بهمن ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی (PC) در دسترس قرار خواهد گرفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.