نویسنده: علیرضا رسولیان چهارشنبه، 06 دی 1402
ساعت 11:45

بازی بعدی استودیو Deck 13 با آنریل انجین ۵ ساخته خواهد شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو دک ۱۳ (Deck 13)، خالق سری The Surge که اخیراً بازی Atlas Fallen را نیز روانه‌ی بازار کرده بود، قرار است عنوان بعدی خود با نام رمزی «Foxtrot» را با استفاده از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) بسازد.

با تأیید نشریه‌ی آلمانی «Games Wirtschaft»، این استودیو قصد ندارد که موتور بازی‌سازی Fledge خود را بلافاصله رها کند، چرا که دک ۱۳ همچنان مشغول توسعه‌ی بازی Atlas Fallen مشغول خواهد بود و چندین بهبود کلی همراه با بسته‌ی الحاقی «Wielder of the Gods» برای عرضه در سال آینده برنامه‌ریزی شده‌اند. عنوان بعدی این استودیو اما قدرت‌گرفته از آنریل انجین ۵ است و طبق برنامه‌های این استودیو تا سال ۲۰۲۶ میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت. شایان ذکر است که بازی جدید استودیو Deck 13 از وزارت امور اقتصاد آلمان نیز بیش از ۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

از آن‌جایی که بسیاری از توسعه‌دهندگان و استودیوهای فعال حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی در حال سوییچ به آنریل انجین ۵ هستند، می‌توان گفت که جدیدترین نسخه‌ی این موتور بازی‌سازی اپیک گیمز قرار است بسیاری از بزرگ‌ترین بازی‌های سال‌های آینده را در خود جای داده باشد. در میان استودیوهای شاخصی که تصمیم به استفاده از آنریل انجین ۵ برای ساخت بازی‌های بعدی خود گرفتند، استودیوی لهستانی سی‌دی پراجکت رد به چشم می‌خورد که قسمت بعدی هر دو سری ویچر و سایبرپانک خود را با این موتور بازی‌سازی خواهد ساخت.

همان‌طور که اشاره شد، عنوان Atlas Fallen آخرین بازی استودیو Deck 13 است که با موتور بازی‌سازی Fledge توسعه می‌یابد. کمپانی فوکوس اینترتینمنت (Focus Entertainment) چند وقت پیش از ناامیدکننده بودن فروش این بازی خبر داد و اعلام کرد که «نسخه‌ی بهبودیافته و محتوای جدیدی» را برای بازی اکشن نقش‌آفرینی استودیو دک ۱۳ در نیمه‌ی اول سال مالی ۲۰۲۴ منتشر خواهد کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.