نویسنده: علیرضا رسولیان جمعه، 06 بهمن 1402
ساعت 19:45

موتور بازی‌سازی عنوان بعدی سازنده The Callisto Protocol مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کار بر روی پروژه‌ی بعدی سازندگان بازی The Callisto Protocol آغاز شده است و ظاهراً در توسعه‌ی این عنوان از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) استفاده خواهد شد.

طبق مشاهدات جدید کاربر Shinobi602 در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق)، استودیوی استرایکینگ دیستنس (Striking Distance) در آگهی شغلی اخیر خود به‌دنبال استخدام یک انیماتور ارشد گیم‌پلی می‌گردد. در همین آگهی شغلی ذکر شده است که عضو جدید این استودیو بر روی «یک پروژه‌ی کاملاً جدید و معرفی‌نشده» کار خواهد کرد. با این حال، اطلاعات بیشتری را نمی‌توان از این آگهی شغلی برداشت کرد و جزئیات بیشتری درباره‌ی کلیات پروژه‌ی بعدی استودیوی استرایکینگ دیستنس ارائه نشده است اما می‌دانیم که آنریل انجین ۵ به‌عنوان موتور بازی‌سازی با هدف «ارائه‌ی تجربه‌هایی پویا و جذاب میان بازیکن و دشمنان» در طراحی این بازی مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

اولین پروژه‌ی استودیوی استرایکینگ دیستنس، عنوان موردانتظاری در ژانر وحشت و بقا با نام «The Callisto Protocol» بود که در ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی برای پلتفرم‌های نسل هشتم، نهم و کامپیوتر عرضه شد. این بازی در زمان عرضه با اقبال چندانی از سوی منتقدان و مخاطبان روبه‌رو نبود و حتی از پس برآورده کردن انتظارات مالی ناشر آن برنیامد تا در نهایت استودیوی خود را با تعدیل نیرو مواجه کند. این استودیو همچنین در سپتامبر سال ۲۰۲۳ تأیید کرد که گلن اسکافیلد، مدیرعامل و یکی از مؤسسان استرایکینگ دیستنس، از این تیم جدا می‌شود. نقش گلن اسکافیلد در این استودیو از آن زمان تاکنون به استیو پاپوتسیس سپرده شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.