نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 28 خرداد 1402
ساعت 11:00

محتوای Final Transmission برای The Callisto Protocol معرفی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تیم Striking Distance Studios به تازگی از عرضه بسته الحاقی دیگری برای بازی The Callisto Protocol با عنوان Final Transmission خبر داده است. با توجه به توضیحات سازنده، این یک محتوای داستانی است که حکم آخرین مرحله برای بازی را خواهد داشت. در ادامه می‌توانید تیزر بسیار کوتاه معرفی این DLC را مشاهده کنید.

تیزر معرفی این بسته الحاقی، ابتدا از طریق پست توییتری در حساب رسمی استودیو منتشر شد و گرچه کوتاه است و موارد چندانی از گیم‌پلی را نمایش نمی‌دهد، ولی با مشاهده آن می‌توان به برخی کلیات پی برد و اینکه چه انتظاراتی خصوصا از نظر داستان می‌توان از آن داشت. با توجه به اعلام رسمی سازنده، این محتوا در روز 27 ژوئن (6 تیر) برای کنسول‌های پلی‌استیشن و در روز 29 ژوئن (8 تیر) نیز برای دیگر پلتفرم‌ها عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که The Callisto Protocol از زمان عرضه در زمستان اخیر، تاکنون آپدیت‌ها و محتواهای مختلفی را دریافت کرده است. بسته الحاقی Riot Mode، محتوای Contagion Mode و همچنین یک آپدیت رایگان که اجازه رد کردن میان‌پرده‌ها در حین تجربه کمپین داستانی به بازیکنان را می‌داد، تاکنون عرضه شده‌اند.

The Callisto Protocol در حال حاضر برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 7 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.