نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 28 خرداد 1402
ساعت 09:00

لیست تروفی های بازی Final Fantasy 16 فاش شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اندکی پس از انتشار خبرها مبنی بر پیدا شدن کپی فیزیکی از بازی در صف عرضه Final Fantasy 16، چندان جای تعجبی نیست که لیست کامل تروفی‌های این عنوان نیز فاش شده است. لازم به ذکر است که این بازی موردانتظار کم‌تر از یک هفته با انتشار رسمی فاصله دارد، و با توجه به لیست تروفی‌ها که در PowerPyx منتشر شده، بازیکنان در مجموع امکان کسب 50 تروفی را دارند.

با توجه به لیست منتشر شده، بدون اشاره به تروفی‌های مهم و اسپویل داستانی می‌توان به برخی تروفی‌های گیم‌پلی اشاره داشت. در اینجا برای مثال تروفی برای شکست دادن یک باس بدون دریافت صدمه یا از بین بردن تعداد مشخصی دشمن می‌توانند جالب باشند. همچنین تروفی‌های مرتبط با کسب مهارت و کسب همه قابلیت‌ها و آپگریدها نیز در لیست دیده می‌شود. در حالی که بسیاری از تروفی‌ها مرتبط با داستان/گیم‌پلی هستند، این بازی تروفی مربوط به درجه سختی نیز دارد که معمولا برای جویندگان تروفی پلاتینیوم می‌تواند سخت‌ترین دستاورد باشد. به این ترتیب بازی یک تروفی هم برای تکمیل بازی در درجه Final Fantasy Mode قرار داده که ظاهرا فقط در زمان اجرای بازی در New Game Plus قابل انتخاب خواهد بود.

بازی Final Fantasy XVI در روز 22 ژوئن (1 تیر) به صورت انحصاری PS5 منتشر خواهد شد. درحال حاضر دمو قابل بازی و رایگان این عنوان نیز در فروشگاه پلی‌استیشن وجود دارد، و بازیکنان از این طریق امکان تجربه بخش prologue و همچنین یکی از دانجن‌های اواسط بازی را پیدا می‌کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.