نویسنده: علیرضا رسولیان چهارشنبه، 06 دی 1402
ساعت 21:15

لیست بازی‌های سرویس PS Plus Essential برای ژانویه ۲۰۲۴ اعلام شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی به‌صورت رسمی لیست بازی‌های سرویس PS Plus Essential برای اولین ماه سال جدید میلادی را اعلام کرد.

مشترکان سرویس PS Plus Essential به‌زودی و از تاریخ ۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۲ دی ۱۴۰۲) به بازی‌های زیر دسترسی پیدا می‌کنند:

  • بازی A Plague Tale: Requiem
  • بازی Evil West
  • بازی Nobody Saves the World

بازی A Plague Tale: Requiem که تنها دارای نسخه‌ی پلی استیشن ۵ است و کاربران پلی استیشن ۴ به آن دسترسی نخواهند داشت، دنباله‌ای برای بازی محبوب A Plague Tale: Innocence به حساب می‌آید. بار دیگر در این عنوان امیسیا و برادر کوچکش را در مسیر پیدا کردن یک درمانی برای بیماری مرموز او دنبال می‌کنیم و غرق دنیای غوطه‌ورانه‌ی قرون وسطی این بازی می‌شویم.

«Evil West»‌ بازی دیگری است که این ماه به PS Plus Essential اضافه می‌شود و برای هر دو پلتفرم پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ قابل تجربه خواهد بود. بازیکنان در این عنوان سوم‌شخص اکشن، کنترل گاوچرانی به نام «جسی رنتیر» را به‌دست می‌گیرند و در مسیر داستان خطی و پرفراز و نشیب بازی، تجربه‌ی خونین، سرعتی و هیجان‌انگیزی را با گیم‌پلی جذاب Evil West به‌دست خواهند آورد.

بازی سوم و پایانی مخصوص ماه ژانویه ۲۰۲۴ نیز Nobody Saves the World است که هر دو نسخه‌ی PS4 و PS5 آن به سرویس PS Plus Essential افزوده خواهد شد. این بازی اکشن نقش‌آفرینی دوبعدی در طراحی خود از زلداهای قدیمی الهام گرفته و داستان باکیفیتی را همراه با گیم‌پلی متعادل و پر از باس‌فایت‌های جذاب و چالش‌های مناسب ارائه می‌دهد و با تنوع قابل قبول خود از ریتم نمی‌افتد.

امکان دانلود هر ۳ بازی از سه‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده برای مشترکان سرویس PS Plus Essential فراهم خواهد شد و تا تاریخ ۵ فوریه ۲۰۲۴ (۱۶ بهمن ۱۴۰۲) امکان اضافه کردن این عناوین به لیست بازی‌های پلاس خود را خواهید داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.