نویسنده: علیرضا رسولیان جمعه، 01 دی 1402
ساعت 11:45

بازی Yakuza: Like a Dragon بیش از ۱.۸ میلیون نسخه فروخته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سگا آمار فروش هفتمین قسمت از سری اصلی یاکوزا، بازی Yakuza: Like a Dragon، را به‌صورت رسمی اعلام کرد.

سری ژاپنی یاکوزا طی سال‌های اخیر توانسته نزد مخاطبان عام و بازارهای خارج از ژاپن به محبوبیت قابل توجهی دست پیدا کند و همان‌طور که از چنین موفقیتی انتظار می‌رود، فروش بازی هم رشد خوبی نسبت به سال‌های قبل داشته است. بازی Yakuza: Like a Dragon که با بهره‌گیری از المان‌های JRPG موفق شد تا جانی تازه به این سری ببخشد، آمار فروش نسبتاً خوبی را نیز تجربه کرده است.

در جریان جلسه‌ی مدیران سگا، اعلام شد که بازی Yakuza: Like a Dragon در مجموع و به‌صورت بین‌المللی بیش از ۱.۸ میلیون نسخه بر روی تمامی پلتفرم‌ها فروخته است. بیش از ۴۰۰ هزار نسخه از این عدد به بازیکنان ژاپنی تعلق دارد و ۱.۴ میلیون نسخه نیز در سایر کشورهای دنیا به فروش رفته تا از بازی Yakuza: Like a Dragon یکی از موفق‌ترین عناوین این سری را بسازد. شایان ذکر است که این بازی غالباً بر روی سرویس‌هایی نظیر ایکس باکس گیم‌پس و پلی استیشن پلاس در دسترس قرار داشته و قطعاً تعداد بازیکنان کلی آن بسیار بیشتر از این رقم را شامل می‌شود.

بازی Yakuza: Like a Dragon با ترکیب ایده‌ها و هویت سری محبوب یاکوزا / Like a Dragon با المان‌های نقش‌آفرینی ژاپنی، توانست یکی از بهترین عناوین کل مجموعه را ارائه دهد. این بازی هم‌اکنون بر روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. دنباله‎‌ی آن یعنی بازی موردانتظار Like a Dragon: Infinite Wealth نیز در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۲ (۲۶ ژانویه ۲۰۲۴) عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.