نویسنده: علیرضا رسولیان پنج شنبه، 30 آذر 1402
ساعت 16:30

اولین بسته الحاقی بازی Starfield در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی بتسدا تأیید کرد که اولین بسته‌ی الحاقی بازی Starfield با نام «Shattered Space» در سال ۲۰۲۴ میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

این استودیو همچنین اعلام کرد که جزئیات بیشتری از بسته‌ی الحاقی «بزرگ» بازی استارفیلد را در سال آینده به اشتراک خواهد گذاشت و بازیکنان می‌توانند انتظار مناطق، تجهیزات و محتوای داستانی جدید همراه با «موارد بسیار بیشتری» را داشته باشند.

اواخر تابستان امسال بود که تاد هاوارد، کارگردان بازی استارفیلد، بازه‌ی زمانی اولین DLC این بازی را یک «راز» خواند و از ارائه‌ی تاریخ انتشار دقیق‌‎تری اجتناب کرد. با این حال، بازی نقش‌آفرینی Starfield قرار است در آینده بسته‌های الحاقی متعددی را از طرف بتسدا دریافت کند و این استودیو وعده‌ی محتویات کوچک و بزرگ را برای عنوان علمی-تخیلی خود داده است.

در کنار بسته‌های الحاقی، توسعه‌ی به‌روزرسانی‌های بعدی بازی استارفیلد نیز در حال انجام است و از ماه فوریه‌ی سال ۲۰۲۴ میلادی به بعد، بتسدا تقریباً هر ۶ هفته یک‌بار برای این بازی آپدیت بزرگی منتشر خواهد کرد. قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی نظیر تغییر ظرفیت بار سفینه، قدرت سلاح‌‌های آن و مکانیسم‌های جدید بقا به بازی استارفیلد اضافه می‌شود و روش‌های تازه‌ای برای جابه‌جایی در نقشه‌ی بازی وعده داده شده است.

بازی Starfield هم‌اکنون برای پلتفرم ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. در جریان یکی از آخرین آپدیت‌های بازی برای نسخه‌ی کامپیوتر، پشتیبانی از قابلیت DLSS کارت گرافیک‌های انویدیا به جدیدترین عنوان نقش‌آفرینی بتسدا اضافه شد. تعداد بازیکنان این عنوان هم اخیراً از ۱۲ میلیون نفر عبور کرد. نقد و بررسی بازی‌مگ از استارفیلد را می‌توانید از این‌جا مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.