نویسنده: علیرضا رسولیان پنج شنبه، 02 آذر 1402
ساعت 21:30

کارگردان روایی سری Gears of War به استودیوی سانتا مونیکا پیوست

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بانی جین ماه (Bonnie Jean Mah)، کارگردان روایی فرانچایز Gears of War، به‌تازگی خبر داد که به استودیوی سانتا مونیکا پیوسته است.

بانی جین ماه که از سازندگان بازی Gear 5 و بسته‌ی الحاقی Hivebusters بود و در ساخت بازی تاکتیکی و نوبتی Gears Tactics هم نقش داشت، در استودیوی سانتا مونیکا نیز به عنوان کارگردان روایی فعالیت خواهد کرد. این کارگردان در پست جدیدی که در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) به اشتراک گذاشت، بیان کرد که درباره‌ی کار با تیم سانتا مونیکا «بسیار هیجان‌زده» است.

قبل از پیوستن به استودیوی سانتا مونیکا، بانی جین ماه در استودیوی TiMi Montreal کمپانی Tencent Games مشغول به کار بود و وظیفه‌ی کارگردانی روایی یک بازی نقش‌آفرینی جهان‌باز بدون نام را برعهده داشت. سایر تجربه‌های او شامل نقش‌هایی نظیر کارگردان روایی و نویسنده‌ی ارشد برای بازی Age of Empires 4 از استودیوی Relic Entertainment، تهیه‌کننده‌ی روایی بازی Gears of War 4 و نویسنده و طراح روایی بازی Warhammer 40,000: Space Marine می‌شود. با وجود اینکه هنوز مشخص نیست بانی جین ماه بر روی چه پروژه‌ای کار خواهد کرد، گزارشات پراکنده‌ای از احتمال ساخت یک بسته‌ی الحاقی برای بازی God of War Ragnarok منتشر شده‌اند و بر اساس این شایعات، شاید پروژه‌ی بعدی این کارگردان روایی همین DLC باشد.

استودیوی The Coalition نیز طبق گزارشات اخیر مشغول ساخت بازی Gears 6 است، که دنیای باز و گسترده‌تری نسبت به عنوان Gears 5 خواهد داشت. از آن‌جایی که به مراسم The Game Awards 2023 نزدیک هستیم، این احتمال وجود دارد که از این پروژه‌ها در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) رونمایی شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.