نویسنده: علیرضا رسولیان چهارشنبه، 01 آذر 1402
ساعت 13:00

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 تأخیر خورد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تاریخ انتشار عنوان موردانتظار Warhammer 40,000: Space Marine 2 به تعویق افتاده است و این بازی در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ میلادی عرضه خواهد شد.

کمپانی Focus Entertainment به‌تازگی و با اطلاعیه‌ی جدیدی خبر داد که بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 با تأخیر مواجه شده و نمی‌تواند مطابق برنامه‌ها قبل از پایان سال ۲۰۲۳ میلادی در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. حالا که در اواخر ماه نوامبر هستیم و تنها حدود یک ماه با اتمام سال جاری میلادی فاصله داریم، خبر تأخیر خوردن این بازی آن‌چنان غافل‌گیرانه محسوب نمی‌شود.

ناشر این بازی دلیل چنین تأخیری را علاقه‌ی این تیم به ارائه‌ی یک تجربه‌ی باکیفیت به بازیکنان دانسته و در این رابطه خاطرنشان کرد:

«این بازی اکنون قرار است در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ عرضه شود تا زمان مورد نیاز برای بهبود بازی فراهم گردد و بتوان اطمینان حاصل کرد که [این بازی] بهترین تجربه‌ی ممکن باشد. کمپانی Focus Entertainment متعهد به انتشار بازی‌ای با بالاترین کیفیت است که از انتظارات طرفداران فرانچایز فراتر برود.»

هم‌زمان با این خبر اما اعلام شد که این بازی در فروشگاه استیم بیش از یک میلیون بار در لیست «Wish» کاربران قرار گرفته است. با تأیید رسمی ناشر این عنوان، از تاریخ انتشار دقیق دنباله‌‌ی بازی Warhammer 40,000: Space Marine در «اوایل دسامبر» رونمایی می‌شود. با وجود اینکه هنوز نمی‌دانیم دقیقاً این معرفی در چه تاریخی صورت خواهد گرفت، از آن‌جایی که مراسم The Game Awards 2023 در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) برگزار می‌گردد، می‌توان انتظار داشت که بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 نیز جایی در این مراسم داشته باشد.

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 هم‌اکنون توسط استودیوی Saber Interactive برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دست ساخت قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.