نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 31 مرداد 1399
ساعت 18:00

تصویر هنری رسمی Call of Duty: Black Ops – Cold War منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تصویر هنری رسمی بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War ممکن است به دو خط داستانی با دو شخصیت متفاوت اشاره داشته باشد.

پس از ماه‌ها شایعه و گمانه‌زنی درباره بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War، این بازی با همین نام سرانجام توسط اکتیویژن تایید شد و طرفداران سری کال آو دیوتی، به زودی شاهد رونمایی کامل بازی نیز خواهند بود. پیرامون این عنوان، اکتیویژن به تازگی اقدام به رونمایی از یک تصویر هنری برای این بازی کرده که به نظر نمادهایی از دو طرف جنگ سرد را به نمایش می‌گذارد. شما در ادامه این تصویر را مشاهده می‌کنید.

Call of Duty Black Ops Cold War Official Artwork

تصویر هنری منتشر شده، نمایش دهنده درگیری و رقابت میان دو ایده و قدرت جهانی به رهبری شوروی و آمریکا است. همچنین دیده شدن دو شخصیت متفاوت برای این دو طرف، می‌تواند به این نکته اشاره داشته باشد که بازی شامل کمپین داستانی برای هر دو طرف جنگ سرد باشد. در گذشته نیز بسیاری از عناوین این سری، بازیکن را در طول یک کمپین در نقش شخصیت‌های مختلف قرار می‌دادند، و احتمالا در این بازی نیز بیش از یک شخصیت اصلی قابل بازی و خط داستانی وجود خواهد داشت. به هر ترتیب برای مشخص شدن این موضوع باید بیشتر صبر کرد.

Call of Duty: Black Ops – Cold War در روز 26 آگوست (5 شهریور) به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.