نویسنده: علیرضا رسولیان چهارشنبه، 01 آذر 1402
ساعت 11:00

تاریخ عرضه بازی Cyberpunk 2077: Ultimate Edition اعلام شد

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Cyberpunk 2077: Ultimate Edition به طور رسمی معرفی شد و برای کنسول‌های نسل فعلی و رایانه‌های شخصی تاریخ انتشار گرفت.

استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) از نسخه‌ی ویژه‌ای از بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ تحت عنوان «Cyberpunk 2077: Ultimate Edition» رونمایی کرد و خبر داد که این بازی در تاریخ ۵ دسامبر (۱۴ آذر) به شکل دیجیتالی و فیزیکی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی (PC) عرضه خواهد شد. این نسخه از بازی شامل تمامی محتواهای منتشرشده برای سایبرپانک ۲۰۷۷ است و اولین انتشار فیزیکی بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty را هم رقم خواهد زد.

علاوه بر این‌ها، تمامی به‌روزرسانی‌های بازی طی سال‌های اخیر مانند آپدیت بزرگ ۲.۰ که تغییرات گسترده‌ای در ساختار بازی ایجاد کرد و جوایز دیجیتالی این عنوان که از طریق برنامه‌ی «My Rewards» در دسترس قرار گرفته بودند، در این نسخه از بازی نیز حضور دارند. کمپانی سی‌دی پراجکت رد هنوز قیمت بازی Cyberpunk 2077: Ultimate Edition را اعلام نکرده است اما با توجه به گمانه‌زنی‌هایی که از خرده‌فروشی‌هایی مانند به گوش می‌رسد، برای این نسخه از بازی قیمت ۵۹.۹۹ دلار در نظر گرفته شده است. به هر حال، بازی Cyberpunk 2077: Ultimate Edition اولین انتشار فیزیکی عنوان علمی-تخیلی و سایبرپانکی استودیوی سی‌دی پراجکت رد برای کنسول‌های نسل نهمی محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است که با تأیید مارسین موموت (Marcin Momot)، مدیر روابط عمومی استودیوی سی‌دی پراجکت رد، تنها نسخه‌ی ایکس‌باکس سری ایکس/اس محتوای Phantom Liberty را در دیسک خود جای داده است. به عبارت دیگر، نسخه‌های فیزیکی بازی Cyberpunk 2077: Ultimate Edition برای پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی بدون فایل بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty عرضه می‌شوند و خریداران این نسخه از بازی باید این DLC را جداگانه دریافت کنند.

بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ تا اکتبر سال جاری میلادی موفق به فروش بیش از ۲۵ میلیون نسخه شده و به‌روزرسانی‌ها و پچ‌های رایگانی را نیز از زمان عرضه دریافت کرده است. این آپدیت‌ها و پشتیبانی پس از عرضه‌ی بازی سایبرپانک برای استودیوی سی‌دی پراجکت رد بیش از ۴۱ میلیون دلار هزینه داشته و این استودیو طی چند سال اخیر نهایت سعی خود را جهت بهبود وضعیت این عنوان انجام داد. گفتنی است که بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty، منطقه‌ی جدیدی با نام «Dogtown» را به بازی اضافه می‌کند و چندین و چند کوئست و شخصیت تازه همراه با اسلحه‌ها و فعالیت‌های جدید را به سایبرپانک ۲۰۷۷ افزوده است. این بسته‌ی الحاقی که مورد توجه‌ی منتقدان نیز واقع شد، توانست در همان هفته‌ی اول عرضه بیش از ۳ میلیون نسخه به فروش برساند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.