نویسنده: علیرضا رسولیان دوشنبه، 02 بهمن 1402 - 20:40
0 از 5

نسخه کامپیوتر Ghost Of Tsushima احتمالاً در سال ۲۰۲۴ منتشر می‌شود

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ ظاهراً نسخه‌ی کامپیوتر بازی Ghost Of Tsushima هم‌اکنون در دست ساخت قرار دارد و به تاریخ انتشار رسمی نزدیک است.

بازی Ghost Of Tsushima یکی از بهترین عناوین انحصاری پلی استیشن در نسل هشتم بازی‌های ویدیویی بود، تا جایی که حتی بازی‌سازان قدیمی و مطرح ژاپنی مانند شینجی میکامی و هیرونوبو ساکاگوچی نیز از این عنوان تمجید کردند. بازی سامورایی‌محور استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) شاید بیشتر از هر چیز دیگری، برای جو و اتمسفر خیره‌کننده در کنار طراحی دنیای جهان‌باز و سیستم مبارزاتش مورد تحسین بازیکنان و منتقدان قرار گرفت.

این‌طور که به نظر می‌رسد اما تحسین‌های این بازی حتی فراتر از پلتفرم پلی استیشن خواهد رفت و به‌‎زودی بازیکنان پلتفرم کامپیوتر نیز در سال جاری میلادی فرصت تجربه‌ی بازی Ghost Of Tsushima را پیدا خواهند کرد.

این شایعه‌ی جدید با ادعاهای اخیر یکی از اعضای استودیوی Nixxes Software در سایت 4chan آغاز شد. به گفته‌ی او، سال ۲۰۲۴ میلادی برای سونی بزرگ‌ترین سال عرضه‌ی پورت‌های عناوین مختلف خود بر روی کامپیوتر خواهد بود. طبق این گزارش جدید، بازی‌هایی بزرگ دیگری مانند Demon’s Souls و The Last of Us Part 2 نیز به همراهی Ghost Of Tsushima خواهند آمد تا سال فراموش‌نشدنی و خاصی برای علاقه‌مندان به عناوین انحصاری سونی در پلتفرم کامپیوتر رقم بزنند.

این افشاگر همچنین خبر داده که این پورت، توسط استودیوی ساکر پانچ در حال توسعه است؛ استودیویی که تاکنون تجربه‌ی ساخت نسخه‌ی کامپیوتر بازی‌هایش را نداشته و این نسخه از Ghost Of Tsushima اولین پورت رسمی آن‌ها برای پلتفرم کامپیوتر به حساب می‌آید. از آن‌جایی که استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) بر روی نسخه‌ی کامپیوتر بازی The Last of Us Part 1 کار می‌کرد، به نظر می‌رسد که ساکر پانچ نیز رویکرد مشابهی را برای عنوان محبوب و موفق خود اتخاذ کرده است.

اگرچه نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Ghost Of Tsushima با بهبودهای گرافیکی متعددی در دسترس قرار گرفت، اما نسخه‌ی کامپیوتر این بازی می‌تواند با پشتیبانی از مانیتورهای فوق عریض، فناوری DLSS، بهبود سطح جزئیات فواصل محیطی دور و موارد دیگری، تبدیل به بهترین نسخه‌ی این بازی شود و جذاب‌ترین تجربه را ارائه دهد.

نسخه‌ی کامپیوتر بازی Ghost Of Tsushima همچنین می‌تواند در راستای شایعاتی پیرامون رونمایی از قسمت دوم این عنوان در ادامه‌ی سال 2024 میلادی قرار بگیرد. این در حالی است که نسخه‌ی کامپیوتر بازی Horizon Forbidden West نیز به‌زودی و همراه با پشتیبانی از فناوری DLSS 3 منتشر خواهد شد.

با توجه به اینکه سونی طی چند سال اخیر رویکرد متفاوتی برای عناوین انحصاری خود در پیش گرفته است، این گزارش جدید به احتمال انتشار پورت‌های کامپیوتر God of War Ragnarok و Gran Turismo 7 نیز اشاره می‌کند. به هر حال، باید منتظر ماند و دید که این شایعات تا چه حد صحت دارند و آیا سونی با دستانی پر از بازیکنان پلتفرم کامپیوتر در سال ۲۰۲۴ میزبانی خواهد کرد یا خیر.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.