نویسنده: علیرضا رسولیان چهارشنبه، 04 بهمن 1402 - 21:00
1 از 5

شایعه: زمان انتشار تریلر بعدی بازی Death Stranding 2 مشخص شد

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ به نظر می‌رسد که فاصله‌ی چندانی با رونمایی از تریلر جدید بازی Death Stranding 2 نداریم و حتی نام این عنوان نیز مشخص شده است.

در ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی بود که کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) و سونی به‌صورت رسمی بازی Death Stranding 2 را معرفی کردند. از آن زمان تاکنون اما جزئیات بیشتری درباره‌ی این بازی موردانتظار به اشتراک گذاشته نشد و قسمت دوم Death Stranding تا حد زیادی در سکوت خبری فرو رفت.

با این حال، یکی از افشاگران باسابقه‌ی صنعت بازی‌های ویدیویی با نام «billbil-kun» اخیراً طی گزارش جدیدی که در سایت Dealabs به انتشار رسیده است، ادعا کرده که تریلر جدید بازی Death Stranding 2 به‌زودی منتشر خواهد شد. طبق این گمانه‌زنی‌های جدید، تریلر بعدی بازی Death Stranding 2 احتمالاً بخشی از رویداد آینده‌ی State of Play را به خود اختصاص داده است.

در ادامه‌ی شایعات پیرامون این بازی، همچنین ادعا شده که در جریان این تریلر جدید شاهد رونمایی از نام کامل دنباله‌ی Death Stranding خواهیم بود. اولین معرفی رسمی از این پروژه در مراسم گیم اواردز سال ۲۰۲۲ (The Game Awards 2022) تنها با نام DS2 صورت گرفت اما با توجه به گفته‌های «billbil-kun»، این بازی در نهایت «Death Stranding 2: On the Beach» نام خواهد داشت.

همچنان اطلاعات زیادی درباره‌ی این بازی موردانتظار منتشر نشده است اما می‌دانیم که بازیگرانی نظیر نورمن ریداس، لئا سیدو و تروی بیکر از بازی اول برخواهند گشت و بازیگران جدیدی مانند ال فانینگ و شیولی کوتسونا نیز به لیست بازیگران نام‌آشنا و معروف این بازی اضافه خواهند شد.

بازی Death Stranding 2 در حال حاضر به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 در حال توسعه است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.