نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 16 ارديبهشت 1397 - 20:00
5 از 5

تاریخ عرضه بازی Soul Calibur 6 احتمالا لو رفته است

به تازگی یکی از فروشگاه‌های منطقه‌ای آمازون، احتمالا تاریخ عرضه بازی Soul Calibur 6 را فاش کرده است.

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ براساس اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت ایتالیایی آمازون، به نظر می‌رسد که تاریخ عرضه بازی Soul Calibur 6 شرکت باندای نامکو لیک شده باشد. تاکنون آخرین خبری که در رابطه با تاریخ عرضه بازی وجود داشت، به عرضه در سال ۲۰۱۸ اشاره می‌کرد که پیش از این و در جریان رویداد Game Award سال گذشته مشخص شده بود. اگر این درز اطلاعاتی آمازون درست باشد، باید گفت که این بازی در پاییز امسال، ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) عرضه خواهد شد. گفتنی است که سایت مذکور نیز پس از مدتی این تاریخ را تغییر داده است.

وب‌سایت باندای نامکو با ارائه جزئیات کوتاهی، سعی کرده تا محدوده انتظارات طرفداران از بازی را روشن کند، و ما می‌دانیم که وقایع بازی به بازی اول این سری مرتبط است:

دو دهه پس از اولین بازی، Soul Calibur 6 در عین حال که شاهد ویژگی‌های جدیدی خواهد بود، می‌خواهد تا به ریشه‌های سری برگردد. در سفری به قرن نمادین شانزدهم و تجربه رویارویی دو شمشیر افسانه‌ای، بازی شامل یک بازگشت کامل برای تمام شخصیت‌های نمادین سری سول‌کالیبر، و اضافه شدن شخصیت‌های جدید خواهد بود.

این بازی سبک مبارزه‌ای سه بعدی، با موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 ساخته شده و سازندگان وعده گرافیک هنری آپدیت شده‌ای را داده‌اند. همچنین بازگشت شخصیت‌های قدیمی سری و اضافه شدن شخصیت‌های جدید، مکانیک گیم‌پلی نوسازی شده و مبارزات پویا نیز از دیگر وعده‌های باندای نامکو برای Soul Calibur 6 بوده است. گفتنی است که این بازی، جدیدترین بازی از خط اصلی این سری، پس از بازی Soul Calibur 5 خواهد بود که در سال ۲۰۱۲ عرضه گردید. البته در این میان، باندای نامکو چند بازی اسپین-آف مانند Soul Calibur: Lost Swords و Soul Calibur: Unbreakable Soul را هم منتشر کرده بود.

در مورد خود این شایعه، گفتنی است که این اولین بار نیست که یکی از فروشگاه‌های منطقه‌ای آمازون تاریخ عرضه (احتمالی) محصولی را لیک می‌کند. اوایل همین سال میلادی، فروشگاه آمازون اسپانیا به شکل تصادفی، تاریخ عرضه دو بازی State of Decay 2 و Crackdown 3 را فاش کرد که البته دومی، هنوز توسط مایکروسافت تایید نشده است. باندای نامکو نیز هنوز در رابطه با این تاریخ عرضه لیک شده اظهار نظری نکرده است. به این ترتیب همچنان آخرین خبر رسمی در این مورد، عرضه بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC در «سال ۲۰۱۸» خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.