نویسنده: علیرضا رسولیان یکشنبه، 08 بهمن 1402
ساعت 21:15

بازی Tekken 8 رکورد تعداد بازیکنان همزمان Tekken 7 را شکست

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Tekken 8 رکورد تعداد بازیکنان همزمان قسمت قبلی سری تکن را شکست.

چند هفته‌ی اول سال ۲۰۲۴ میلادی به‌خوبی نشان داد که تصورات قبلی درباره‌ی خلوت‌تر بودن و روند کندتر بازی‌های امسال نسبت به سال ۲۰۲۳ از پایه اشتباه بوده است. از بازی Prince of Persia: The Lost Crown که حدود ده روز پیش عرضه شد و سال ۲۰۲۴ را برای عناوین جدید به‌خوبی آغاز کرد گرفته، تا بازی Like a Dragon: Infinite Wealth و رکوردشکنی‌هایش، همگی شروع بسیار خوبی را برای سال جدید میلادی رقم زدند و این روند حالا با بازی Tekken 8 ادامه پیدا می‌کند. اگرچه جدیدترین قسمت سری مبارزه‌ای محبوب شرکت بندای نامکو با استقبال گسترده‌ی منتقدان مواجه شد، اما موفقیت‌های این بازی تنها به بازخورد منتقدان محدود نبوده و تکن 8 از نظر جذب مخاطب هم عملکرد خیره‌کننده‌ای را طی چند روز اول انتشار به ثبت رسانده است.

طبق پایگاه داده‌ی SteamDB، بازی Tekken 8 در زمان عرضه به حدود ۵۰ هزار بازیکنان همزمان در استیم رسید، البته اگر بخواهیم عدد دقیق را ذکر کنیم، ۴۹٬۹۹۷ نفر در روز عرضه به‌صورت همزمان به تجربه‌ی بازی Tekken 8 در پلتفرم استیم پرداختند. چنین رقمی بیش از دو برابر تعداد بازیکنان همزمان تاریخ بازی Tekken 7 (با ۱۸٬۹۶۶ بازیکن همزمان) به حساب می‌آید.

بندای نامکو قصد دارد که طی یک‌سال آینده ۴ شخصیت جدید را در قالب بسته‌های الحاقی به لیست مبارزان بازی Tekken 8 اضافه کند. رونمایی از اولین شخصیت جدید نیز انجام شده است و ادی گوردو در بهار پیش رو به این بازی می‌پیوندد. ۳ شخصیت باقی‌مانده هم به‌ترتیب در تابستان، پاییز و زمستان آینده فرصت همراهی سایر مبارزان جذاب این عنوان را پیدا خواهند کرد.

بازی Tekken 8 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. نقد و بررسی بازی‌مگ از جدیدترین قسمت سری تکن را نیز می‌توانید از این‌جا مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.