نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 11 خرداد 1397 - 13:00
5 از 5

جزئیات داستانی بازی Fallout 76 از زبان یک منبع داخلی ادعایی

یکی از کاربران لیک کننده Fallout 76، به تازگی دست به فاش‌سازی بیشتر پیرامون داستان بازی زده است.

در جدیدترین اخبار و شایعات دنیای بازی در بازی‌مگ؛ گرچه بتزدا به تازگی، رسما بازی Fallout 76 را معرفی کرده، ولی یکی از اولین اشخاصی که در فضای مجازی اقدام به لیک کردن پیش از موعد رسمی بازی Fallout 76 کرده بود، اخیرا تصمیم گرفته تا اطلاعات بیشتری از بازی جدید و مورد انتظار Bethesda را به اشتراک بگذارد. این کاربر گرچه این ادعا را مطرح کرده که خودش، از منابع داخلی Bethesda محسوب می‌شود، با این حال همچون همیشه انتشار چنین گزارش‌هایی را می‌بایست به عنوان شایعه و گمانه‌زنی در نظر بگیریم. در جدیدترین صحبت‌های این کاربر، او با ذکر تعداد زیادی از ویژگی‌های بازی بعدی سری فال‌اوت، به این نکات اشاره کرده که بازی Fallout 76 همچنان «یک بازی نقش‌آفرینی (RPG)» است و آن‌ها از خواندن برخی نظرات کاربران و چیزهایی که پیرامون بازی گفته می‌شود ولی صحت ندارد، خسته شده‌اند.

ادعاهای این کاربر پیرامون داستان بازی، به این نکته اشاره دارد که بازه زمانی وقایع آن، خیلی نزدیک به دوره «جنگ بزرگ (The Great War)» است و هنوز بسیاری از افراد و گروه‌ها وجود دارند. در این دنیا به استناد این صحبت‌ها، هنوز ارتش، کهنه‌سربازان، افسران پلیس، پزشکان و سایر گروه‌ها و افراد شناخته شده نیز وجود خواهند داشت.

در ادامه این گزارش، برخی از جزئیات جدید و مهم منتشر شده پیرامون بازی را مشاهده می‌کنید که در صورتی که ادعاهای این کاربر صحبت داشته باشد، باید آن را به عنوان هشدار اسپویل شدن داستان تلقی کرد. گفتنی است که در انتهای خبر، تمامی جزئیات منتشر شده نیز از تصویر برگرفته از Reddit مشاهده می‌شود.

تمرکز اصلی (داستان شخصی) درباره یک تکنسین پناهگاه است. یکی از نمونه‌های بازیکنان اصلی در داستان یک غول ایرلندی محسوب می‌شود که از جمله ۵ شخصیت همراه در بازی است. این فرد واقعا شخصیت عالی است. او پناهگاه‌های زیادی را ساخته و با دختر Stanislaus Braun ازدواج کرده است. با این حال کارهای او توسط Braun دزدیده شده و در آزمایش‌های فنی پناهگاه به کار برده شده که این موضوع سبب ایجاد یک احساس گناه برای غول می‌شود. به گفته او فقط Vault 76  نمونه واقعی تلاش است و کارهای او برای مقاصدی که از اول برای یک پناهگاه مد نظر داشته محسوب می‌شود.

یک متحد یا ضدقهرمان اصلی در بازی (بسته به انتخاب‌ها) یک کاپیتان سابق ارتش آمریکا است، که خودش را به «هانیبال کارتاژ» تشبیه می‌کند. او همچنین یک فیل بسیار بزرگ در ارتش خودش دارد که به گفته خودش از یک باغ‌وحش «نجات» داده است. افراد تحت فرمانش هم گرچه لباس های کارتاژی نپوشیدند ولی لباس‌های فوتبالی و دامن‌های لاتین به تن دارند.

به گفته این لیک کننده اطلاعات، داستان و کوئست‌های خط اصلی بازی Fallout 76 توسط Chris Avellone نوشته شده است.

یکی دیگر از جزئیات شرح داده شده، پیرامون این است که در بازی تاکید زیادی بر مواردی همچون «ساخت و ساز، بازسازی، ساختمان‌های اسکان، که چند بازیکن هم می‌توانند در این کار همکاری کنند، یا یک بازیکن به تنهایی درست کند یا این کارها را نادیده بگیرند» وجود دارد.

همان‌طور که اشاره شد و در تصویر پایین نیز دیده می‌شود، حجم زیادی از اطلاعات توسط این کاربر لیک شده است که در موارد زیادی در آن‌ها، توجه زیادی روی جزئیات، شخصیت‌ها و ویژگی‌های مختلف جاری در بازی دیده می‌شود. گرچه این اطلاعات لیک شده، به برخی سوالات می‌تواند پاسخ دهد و نگرانی‌های مختلفی را رفع یا به آن بیافزاید، ولی باید در نظر گرفت که این اطلاعات، توسط سازندگان بازی به تایید نرسیده‌اند. به هر حال اگر این جزئیات درست باشند، خبر المان‌های بازی تیمی و آنلاین می‌تواند برای بسیاری از طرفداران خوشحال‌کننده باشد. فهرست کامل اطلاعات لیک شده را در ادامه مشاهده می‌کنید.

Rumor Fallout 76 Story Details Spilled By Self Proclaimed Insider

در هر صورت طرفداران برای تایید یا رد این اطلاعات و به طور کلی شنیدن خبرهای رسمی پیرامون بازی، باید منتظر شروع رویداد E3 2018 و آغاز کنفرانس Bethesda باشند. این برنامه قرار است در روز ۲۱ خرداد، ساعت ۶ صبح به وقت ایران برگزار شود.

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.