نویسنده: محمدرضا حیدری چهارشنبه، 09 خرداد 1397
ساعت 19:21

از بازی Fallout 76 رونمایی شد

4 از 5

سرانجام برنامه‌ی زنده‌ی Bethesda با یک غافلگیری جذاب به رونمایی از عنوان Fallout 76 منتهی شد.

بالاخره انتظارها به سر رسید و جدیدترین نسخه‌ی سری بی‌نظیر فالوت، با نام فالوت 76 توسط کمپانی بتسدا معرفی شد. هنوز اطلاعات چندانی از این نسخه منتشر نشده و همه چشم به راه E3 2018 برای اطلاعات بیشتر خواهیم بود.

طبق روال همیشگی معرفی سری فالوت توسط بتسدا، تریلر با یک رادیوی بی‌سیم که در حال پخش آهنگی است (Take Me Home, Country Roads) آغاز می‌شود که نشان می‌دهد احتمالاً جدیدترین قسمت سری Fallout در ویرجینیا جریان دارد. پس‌ از آن یک ساعت Pip-Boy، تاریخ 27 اکتبر سال 2102 را نشان می‌دهد که این یعنی قسمت جدید، از نسخه‌ی قبلی از نظر زمانی زودتر اتفاق می‌افتد.

سپس دوربین برای نشان دادن چیزی که احتمالاً قرار است یکی از والت‌های فالوت باشد می‌چرخد و ما متوجه می‌شویم در روز احیا قرار داریم. اینکه روز احیا چیست هنوز چندان مشخص نیست اما احتمالاً ممکن است به روزی اشاره داشته باشد که مردم والت‌ها را ترک کرده و به زندگی عادی بازگشته‌اند.

همچنین در اینجا می‌توانیم شخصیت اصلی بازی را با شماره‌ی 76 بر روی پشت لباس خود ببینیم که در حال بستن یک Pip-Boy به دستش است. درباره‌ی نام‌گذاری بازی تنها در همین حد می‌دانیم که 76 نام والت شخصیت اصلی است و چنین نام‌گذاری خاصی قطعاً به نقش بزرگ Vault 76 در داستان بازی اشاره دارد.

در ادامه می‌توانید اولین تریلر عنوان Fallout 76 را مشاهده کنید.

ویدئو

Fallout 76 Trailer
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1396
    نظرها: 48
    تشکر: 72
    تشکرشده: 52
    کنسول‌های بازی:

    واقعا امیدوارم که یک عنوان بزرگ و با محوریت سینگل پلیر باشه و درست مثل نیوگاس یه بازی بزرگ تر و موفق تر از نسخه های اصلی بشه.

    آخرین بار در تاریخ حدود 5 سال قبل توسط JaFa_th ویرایش شد
    ‏Projacker از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1393
    نظرها: 84
    تشکر: 71
    تشکرشده: 96
    کنسول‌های بازی:

    هوراااااااااااااااا!!!:7su:7su:7su توروخدا آنلاین نباش! توروخدا آنلاین نباش! توروخدا آنلاین نباش!

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.