نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 17 مهر 1397
ساعت 19:30

بازی Borderlands 2 VR برای PlayStation VR معرفی شد

0 از 5

استودیو گیرباکس سافت‌ور از نسخه واقعیت مجازی عنوان شوتر اول شخص و کلاسیک Borderlands 2 برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر رونمایی کرد.

نزدیک به دو سال است که از عرضه هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر می‌گذرد و امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، استودیو گیرباکس سافت‌ور (Gearbox Software) و شرکت توکی گیمز (2K Games) با انتشار تریلری از بازی Borderlands 2 VR برای این پلتفرم رونمایی کردند. همان‌طور که از نامش پیداست، عنوان Borderlands 2 VR نسخه واقعیت مجازی بازی محبوب و پرطرفدار Borderlands 2 است که تا آخر سال جاری میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

طبق اعلام توسعه‌ دهندگان هسته اصلی از تجربه بازی Borderlands 2 دست نخورده باقی خواهد ماند و قابلیت تجربه بازی به عنوان یکی از چهار Vault Hunter‌های اورجینال نیز همچنان در دسترس خواهد بود. شاید بزرگ‌ترین تغییر در بازی Borderlands 2 VR را بتوان تبدیل شدن به یک تجربه تک نفره آرام و بدون پشتیبانی از حالت Co-op دانست. حالت Co-op همیشه یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت سری بازی‌های Borderlands بوده است؛ بنابراین غیبت این حالت در این نسخه کمی عجیب اما قابل درک است.  این اولین‌بار نیست که می‌بینیم بازی‌های محبوب گذشته برای پلتفرم‌های واقعیت مجازی بازسازی می‌شوند. همین سال گذشته بود که عنوان Skyrim VR برای پلتفرم پلی‌استیشن وی‌آر در دسترس قرار گرفت و تقریبا مشابه با نسخه اورجینال بازی بود که فقط برای دنیای واقعیت مجازی اقتباس شده است. عنوان Borderlands 2 VR نیز بنظر می‌رسد که تقریبا می‌خواهد همین کار را با استفاده از بهبود‌های موردنیاز برای واقعیت مجازی، انجام دهد.

بازی Borderlands 2 VR در تاریخ ۲۳ام آذرماه ۹۷ (۱۴ دسامبر ۲۰۱۸) با قیمت ۵۰ دلار برای پلتفرم پلی‌استیشن وی‌آر در دسترس قرار خواهد گرفت. در پایان شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی واقعیت مجازی را مشاهده کرده و دیدگاه‌های خود را درباره آن با ما و دیگر کاربران در بخش نظرات وبسایت بازی‌مگ به اشتراک بگذارید:

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.