نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 05 بهمن 1401
ساعت 11:00

نسخه PS VR 2 برای دارندگان TWD: Saints and Sinners رایگان است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Skydance Interactive این روزها سومین سال عرضه بازی موفق و واقعیت مجازی خود یعنی The Walking Dead: Saints and Sinners را جشن می‌گیرد. این عنوان که در مجموعه The Walking Dead قرار می‌گیرد، سه سال پیش برای پلتفرم‌های مختلف واقعیت مجازی عرضه شده بود. پیرامون این عنوان، استودیو اخیرا فاش کرده که بازیکنانی که درحال حاضر این بازی را در PlayStation VR خریداری کردند، می‌توانند نسخه نسل جدید و PlayStation VR2 را در روز 21 مارس (1 فروردین) به صورت رایگان دریافت کنند.

با توجه به این گزارش که اولین بار از طریق حساب توییتری رسمی بازی منتشر شده، نسخه PS VR2 بازی The Walking Dead: Saints and Sinners حتی برای افرادی که آن را از طریق سرویس اشتراکی PS Plus دریافت کردند هم رایگان تعلق می‌گیرد. در رابطه با این بازی، نسخه دنباله و ادامه داستانی نیز با عنوان The Walking Dead: Saints and Sinners – Chapter 2: Retribution در پیش است که قرار است در روز 21 مارس برای PlayStation VR2 و Steam منتشر شود. این بازی در سه نسخه Standard Edition (39.99 دلار)، Payback Edition (49.99 دلار) و Deluxe Edition شامل هر دو بازی اول و دوم و برخی محتواهای پاداش با قیمت 59.99 دلار به فروش می‌رسد.

در رابطه با بازی این موضوع هم تایید شده که افرادی که آن را از طریق Meta Quest 2 تجربه کردند، امکان انتقال پیشرفت و فایل ذخیره به پلتفرم‌های دیگر را دارند. پلتفرم جدید PlayStation VR2 نیز قرار است در روز 22 فوریه (3 اسفند) وارد بازارهای جهانی شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.