نویسنده: میلاد شجری شنبه، 12 آبان 1397
ساعت 19:30

بازی‌های رایگان ماه نوامبر مشترکین گلد Xbox Live

0 از 5

شرکت مایکروسافت به تازگی از بازی‌های رایگان ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ میلادی برای مشترکین طلایی سرویس ایکس‌باکس لایو رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت مایکروسافت (Microsoft) با انتشار تریلری از بازی‌های رایگان ماه سپتامبر مخصوص مشترکین سرویس ایکس‌باکس لایو روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس ۳۶۰ رونمایی کرد. طبق معمول همیشه، عناوین این ماه نیز شامل چهار بازی می‌شود که دو تا از آن‌ها مخصوص کنسول نسل هشتمی و دوتای دیگر مخصوص کنسول نسل هفتمی شرکت می‌شوند. البته لازم به بیان است که به لطف سرویس Backwards Compatibility، بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ روی کنسول کنونی شرکت مایکروسافت نیز قابل اجرا هستند.

کاربرانی که کنسول ایکس‌باکس‌ وان در اختیار دارند در ماه جاری میلادی می‌توانند بازی Battlefield 1 به صورت رایگان دریافت کرده و تجربه نمایند. این نسخه از سری بتلفید بازیکنان را به دوران جنگ جهانی اول می‌برد و آن‌ها را در برخی از تاریخی‌ترین نبرد‌های این فاجعه جهانی قرار می‌دهد. بخش کمپین یا تک نفره این بازی شامل مجموعه از داستان‌های کوتاه است، در حالی که بخش چندنفره آن دارای حالت‌هایی است که تا ۶۴ بازیکن به صورت همزمان را پشتیبانی می‌کنند. این پیشنهاد ممکن است تا انتشار نسخه جدیدی سری یعنی Battlefield V که برای عرضه در تاریخ ۲۹ آبان‌ماه ۹۷ (۲۰ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) شما را سرگرم بنماید. در کنار این بازی، کاربران کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس ۳۶۰ از امروز تا تاریخ ۲۴ام آبان ماه (۱۵ نوامبر) فرصت دارند تا نسخه اورجینال بازی Assassin's Creed را دریافت کرده و تجربه نمایند. در حالی که نسخه‌های متعددی از زمان عرضه این بازی در سال ۲۰۰۷ میلادی تا سال جاری میلادی که همزمان بود با عرضه Assassin's Creed Odyssey، منتشر شده‌اند اما Assassin's Creed جایی بود که این ماجراجویی حماسی آغاز شد. شما در نقش شخصی به نام Desmond Miles در بازی ظاهر خواهید شد که با استفاده از دستگاهی بسیار پیشرفته در بدن اجدا خود ظاهر می‌شود و مردمان بسیاری را به قتل می‌رساند.

دیگر عنوانی که تا تاریخ ۲۴ام آبان ماه (۱۵ نوامبر) رایگان است، یکی از عناوین رایگان ماه اکتبر یعنی Victor Vran است. این عنوان یک بازی Diablo مانند در سبک اکشن و نقش آفرینی است که شما را در قالب شخصی که به دنبال شکار دشمنان ترسناکی که به شهر Zagoravia حمله کرده‌اند، قرار می‌دهد. با فرا رسیدن ۱۵ نوامبر نیز، شما کاربران قادر خواهید بود که بازی Race the Sun برای کنسول ایکس‌باکس وان و بازی Dante's Inferno برای کنسول ایکس‌باکس ۴۶۰ دریافت نمایید. در ادامه شما می‌توانید تریلر معرفی بازی‌های رایگان ماه سپتامبر مخصوص مشترکین طلایی سرویس Xbox Live را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

لیست بازی‌های رایگان ماه سپتامبر مخصوص مشترکین طلایی سرویس ایکس‌باکس لایو:

ایکس‌باکس وان

  • Battlefield 1
  • Race the Sun
  • Victor Vran

ایکس‌باکس ۳۶۰

  • Assassin's Creed
  • Dante's Inferno

نظر شما درباره بازی‌های رایگان این ماه مشترکین طلایی سرویس Xbox Live مایکروسافت چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.