نویسنده: میلاد شجری شنبه، 12 آبان 1397
ساعت 20:00

اولین نگاه به هنری کویل در قالب شخصیت گرالت در سریال The Witcher

4.5 از 5

شبکه نتفلیس در خبری اولین تیزر از سریال The Witcher را منتشر کرد که ظاهر شخصیت گرالت با هنرنمایی هنری کویل را به نمایش می‌گذارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوندر بازی‌مگ؛ شبکه استریم آنلاین نتفلیکس (Netflix) اولین تیزر رسمی از سریال موردانتظار «ویچر» (The Witcher) را منتشر کرد که شخصیت مو نقره‌ای «گرالت آو ریویا» (Geralt of Rivia) با هنرنمایی بازیگر شخصیت سوپرمن در دنیای سینمایی دی‌سی یعنی «هنری کویل» (Henry Cavill) را به نمایش می‌گذارد. در کنار هنری کویل، بازیگران دیگری چون «فریا آلن» در نقش سیری، «آنیا چالوترا» در نقش ینیفر، «جودی می» در نقش ملکه کلانت، «میمی دیونی» در نقش جادوگر نوپا به نام فرینجیلا، «تریکا ویلسون-رید» در نقش سابرینا، «میلی برادی» در نقش شاهزاده رنفری ترد شده، «آدام لوی» در نقش کشیش ماوس‌سک، «بیورن هیریون هارلدسون» در نقش شوهر ملکه کلانت یعنی شوالیه‌ای به نام Eist و « می‌آنا بورینگ» در نقش تیسایا که رئیس آکادمی جادو است، در فصل اول سریال The Witcher حضور دارند. در ادامه شما می‌توانید اولین تیزر این سریال موردانتظار را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p

به دنبال این خبر شبکه نتفلیکس از دیگر بازیگران فصل اول این سریال، از جمله حضور شخصیت تریس مریگولد با هنرنمایی «آنا شافر»، رونمایی کرد. طبق اطلاعات منتشر شده، «ربکا بنسون» در نقش ماریلکا، «شین اتول» در نقش نوهرن، «لوک نیل» در نقش Vyr، «متیو نیل» در نقش نیمیر، «توبی بمتفا» در نقش دنک، «سانی سرکیس» در نقش مارتین، «رادریک هیل» در نقش فلچر، «اینگه بکمن» در نقش آریدیا، «شارلوت اولری» در نقش تیفانیا، «ناتاشا کالزک» در نقش توریوویل، «امیت شاه» در نقش تورک و «تام کنتون» در نقش فیلاوندرل از جمله بازیگران جدیدی هستند که برای حضور در فصل اول سریال The Witcher تایید شده‌اند. در ادامه شما می‌توانید تصویر واضح منتشر شده از هنری کویل در قالب شخصیت گرالت را مشاهده نمایید:

b4ddb707 0be9 4307 a813 6b0fd19d6359

سریال The Witcher که اقتباسی از یک مجموعه رمان فانتزی پرفروش به همین نام به نویسندگی Andrzej Sapkowski است، داستانی حماسی درباره ایمان و خانواده را بیان می‌کند. گرالت آو ریویا که یک شکارچی تنهای هیولا‌های گوناگون است، در حال تقلا برای پیدا کردن مکانی برای خود در دنیایی است که مردمان آن در اغلب اوقات از هیولا‌ها شرورتر هستند. در این میان اما وقتی که سرنوشت او را به سمت یک جادوگر قدرتمند و دختر شاهزاده جوانی که دارای رمزی بسیار خطرناک است، راهنمایی می‌کند؛ این سه نفر در کنار یکدیگر باید حرکت در قاره‌ای که پر از خطرات مختلف است را یاد بگیرند.

«لورن اشمیت هیسریش» به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و شورانر در سریال The Witcher حضور دارد. او برای نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی در سریال‌هایی مانند «مدافعان» (The Defenders)، «دردویل» (Daredevil) و «پاور» (Power) شناخته می‌شود. در پایان گفتنی است که شبکه نتفلیکس قصد دارد تا فصل اول این سریال را در سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر کرد. فصل اول این سریال برای تولید در هشت قسمت برنامه‌ریزی شده و فیلمبرداری آن در اروپای شرقی بزودی آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.