نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 16 آبان 1397
ساعت 08:30

تاریخ انتشار بازی Nidhogg 2 برای نینتندو سوئیچ مشخص شد

0 از 5

استودیو Messhof Games سرانجام با انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی Nidhogg 2 برای کنسول نینتندو سوئیچ رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Messhof Games سرانجام از تاریخ انتشار بازی Nidhogg 2 برای کنسول دستی شرکت نینتندو یعنی نیتندو سوئیچ رونمایی کرد. طبق اطلاعات منتشر شده، این بازی در تاریخ یکم آذرماه ۹۷ (۲۲ نوامبر ۲۰۱۸) در دسترس کاربران Switch قرار خواهد گرفت. همانند نسخه‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی، نسخه نینتندو سوئیچ نیز قیمتی ۱۵ دلاری خواهد داشت.

استودیو Messhof Games در کنار این خبر همچنین تریلر جدیدی از نسخه نینتندو سوئیچ بازی Nidhogg 2 منتشر کرده است که گیم‌پلی آن را به نمایش می‌گذارد. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را مشاهده کرده و نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

عنوان Nidhogg 2 در نقد و بررسی وبسایت بازی‌مگ توانست نمره خیلی خوب ۷.۸ از ۱۰ را دریافت کند. خلاصه‌ای از متن این نقد و بررسی به شرح زیر است:

Nidhogg 2 تحولی بزرگ نسبت به نسخه اول نیست اما قطعا پیشرفت زیادی نسبت به آن داشته است. بعد از مشاهده عمق و تنوع بالای Nidhogg 2 خیلی سخت است که بتوان به نسخه اول بازگشت. تم و حال هوای این نسخه نیز تجربه‌ای تازه، خنده دار و بعضا عجیب به بازی اضافه کرده است. می‌توان گفت که Nidhogg 2 از آن دسته بازی‌هایی است که بیشتر مناسب جمع‌های دوستانه و خانوادگی است و به لطف قوانین ساده‌ای که در بر دارد هر فردی به راحتی می‌تواند به سرعت با بازی خو بگیرد و از انجام آن لذت ببرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.