نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 19 دی 1398
ساعت 09:00

پخش فصل دوم سریال The Witcher برای سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ خالق سریال The Witcher نتفلیکس گفته که امیدوار است فصل دوم این مجموعه در سال ۲۰۲۱ پخش شود.

لورن اس. هیزریچ (Lauren S. Hissrich) شورانر سریال موفق The Witcher، به تازگی میزبان یک رویداد Reddit AMA (پرسیدن هر سوالی از نویسنده در ردیت) بود و در جریان آن اطلاعات جالبی را درباره فصل دوم این سریال به اشتراک گذاشت. او روز گذشته هم درباره دنباله مجموعه صحبت کرده بود که می‌توانید در بازی‌مگ مطالعه کنید. لازم به ذکر است که سریال ویچر به عنوان یک مجموعه اقتباسی از مجموعه رمان‌ها و بازی‌های ویدیویی به همین نام، مدتی پیش در پلتفرم استریمی نتفلیکس قرار گرفت و حالا طرفداران مجموعه، منتظر شنیدن خبرهای بیشتر پیرامون دنباله داستان «گرالت از ریویا» هستند.

هیزریچ در این رویداد در مجموع به سوالات مختلفی پاسخ داد که در چند مورد مهم، او گفته که گرچه تاریخ مشخصی برای این کار ندارند، ولی امیدوار است فصل دوم درنهایت در سال ۲۰۲۱ آماده پخش باشد. او در توضیح بیشتر نیز گفته که تیم سازندگان قصد ندارند این فصل را به صورت باعجله تولید کنند، اتفاقی که درنهایت به سود هیچ کس نیست.

یکی از نقدهای بینندگان فصل اول، به پیچیدگی بی‌مورد و نه چندان متقاعد کننده خطوط داستانی سریال بود که باعث سردرگمی‌هایی حتی در میان طرفداران قدیمی‌تر از رمان‌ها و بازی‌ها می‌شود. در این رابطه، هیزریچ گفته که خط داستانی فصل دوم حالا بیش از گذشته خطی می‌شود و داستان‌های هر سه شخصیت در اشتراک قرار می‌گیرند. به گفته او، این موضوع اما در فصل اول به کلی فرق داشت چون اساسا داستان این فصل به صورت غیر خطی دنبال می‌شد. به گفته او، با این کار روند دنبال کردن داستان‌های کوتاه گرالت (که بنیان اصلی دنیای داستانی ویچر است) ممکن و همزمان داستان ینیفر و سیری هم بخشی از ماجرا می‌شد.

هیزریچ در یک اظهارنظر جالب دیگر، گفت که در ابتدا قرار بود یک خط داستانی چهارم برای شخصیت رنفری در جوانی‌اش هم وجود داشته باشد؛ موضوعی که درنهایت به خاطر پیچیده شدن بیش از حد از روند ساخت حذف شد. شما می‌توانید این پرسش و پاسخ هیزریچ با طرفداران را به صورت کامل در Reddit مطالعه کنید.

سریال The Witcher هم‌اکنون از طریق پلتفرم استریمی نتفلیکس قابل مشاهده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.