نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 18 دی 1398
ساعت 14:00

توضیحات شورانر سریال The Witcher درباره فصل دوم

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ لورن هیزریچ شورانر سریال The Witcher صحبت‌های جدیدی را درباره فصل بعدی این مجموعه انجام داده است.

سریال The Witcher نتفلیکس به عنوان یک مجموعه اقتباسی از مجموعه رمان‌ها و بازی‌های ویدیویی به همین نام، مدتی پیش در پلتفرم استریمی نتفلیکس قرار گرفت که علیرغم نقدهای مثبت و منفی، درنهایت با موفقیت بسیار بزرگی هم مواجه شد. این فصل درمجموع نقاط ضعف و قوت خود را داشت و با توجه به تایید شدن ساخت دنباله برای آن، طرفداران منتظرند تا خبرهای بیشتری درباره آن دریافت کنند.

Lauren S. Hissrich شورانر فصل اول سریال ویچر که قرار است ساخت فصل دوم آن را هم برعهده داشته باشد، مصاحبه تازه‌ای را انجام داده و درباره تعداد فصول سریال اظهارنظر کرده است. زمانی که از او پرسیده شد این سریال تا چند فصل دیگر ادامه خواهد داشت، هیزریچ گفت که این موضوع به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که همگی در این زمینه مهم هستند. به عقیده او، این فاکتورها شامل خطوط داستانی بسیار زیاد و پراکنده در رمان‌ها و از طرفی شخصیت‌های معرفی شده در فصل اول سریال دارد. همچنین یک کاراکتر مهم یعنی «ویزیمیر» که هنوز معرفی نشده است. به این ترتیب، هیزریچ هنوز نمی‌تواند در این زمینه که سریال تا چند فصل دنبال خواهد شد نظر قطعی بدهد. باید در نظر گرفت که مجموعه رمان‌های این اثر، محتواهای بسیار زیادی را در بر دارد که همین نیز موضوع تعداد فصول سریال را برای طرفداران مهم می‌کند. در این رابطه، هیزریچ در اوایل زمان ساخت سریال از هفت فصلی بودن آن گفته بود و اینکه البته آن‌ها به قدری محتوا دارند که تا بیست فصل هم مجموعه را پیش ببرند. باید دید که موفقیت عظیم فصل اول سریال باعث می‌شود تا نتفلیکس آن را برای مدت بیشتری پیش ببرد یا خیر.

سریال ویچر که همزمان با پخش آن شاهد بالا رفتن آمارهای مربوط به بازی The Witcher 3 هم بودیم، هم‌اکنون از طریق پلتفرم نتفلیکس قابل مشاهده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.