نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 08 دی 1398
ساعت 16:00

The Witcher هنوز یکی از پردرخواست‌ترین سریال‌های استریمی است

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ با وجود گذشت بیش از یک هفته از عرضه، سریال «ویچر» نتفلیکس همچنان یکی از پردرخواست‌ترین برنامه‌های استریمی در آمریکا محسوب می‌شود.

سریال The Witcher نتفلیکس، از روز ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) در این پلتفرم استریمی قرار گرفت و به عنوان یک اثر اقتباسی بسیار محبوب از مجموعه بازی‌ها و رمان‌های حماسی با همین نام، خیلی زود مورد توجه طرفداران و منتقدان واقع شد. نقدها به این سریال، البته ترکیبی از مثبت و منفی بود و نمی‌توان گفت که همه بینندگان، و خصوصا طرفداران همیشگی سری را راضی کرده باشد. با وجود همه این توضیحات، یک گزارش تازه نشان می‌دهد که این سریال همچنان و با گذشت بیش از یک هفته، هنوز هم در بین محبوب‌ترین برنامه‌های استریمی در میان همه پلتفرم‌های نوع Video-On-Demand قرار دارد.

گزارش تازه که توسط Business Insider منتشر شده، فاش می‌کند که آمارها نشان از محبوبیت بالای The Witcher در بین انتخاب‌های درخواست‌کنندگان ویدیو آمریکایی قرار دارد. به طور مشخص، گزارش تازه براساس آمارها نشان می‌دهد که این سریال سومین برنامه پردرخواست استریمی محبوب در بین بینندگان بوده است و در این زمینه، سریال ویچر تنها پشت سر دو مجموعه دیگر یعنی Stranger Things نتفلیکس و The Mandalorian از پلتفرم دیزنی پلاس قرار می‌گیرد.

یکی از نقاط قوت اصلی ذکر شده برای این سری، هنرنمایی هنری کاویل (Henry Cavill) در نقش گرالت از ریویا بوده که به عقیده بسیاری، این بازیگر به خوبی توانسته نقش این مبارز جهش‌یافته و محبوب را ایفا کند. کاویل در نقش گرالت، در طول این سریال با هیولاها، جادوگران، انسان‌های عادی و سیاستمداران مختلفی مواجه می‌شود و داستان‌های مختلفی را روایت می‌کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.