نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 23 آبان 1397
ساعت 08:30

اولین تیزر از دومین بسته‌الحاقی بازی Spider-Man منتشر شد

5 از 5

شرکت سونی اولین تیزر تریلر رسمی از دومین بسته‌الحاقی بازی Spider-Man یعنی Turf Wars را منتشر کرد.

بازیکنانی که توانستند اولین بسته‌الحاقی از محتوای داستانی The City That Never Sleeps با نام The Heist در بازی Spider-Man را به پایان برساندند، می‌دانند که داستان این بسته با کلیفه هنگر به پایان رسید. امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertaiment) و استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) اولین تیزر تریلر رسمی از دومین بسته‌الحاقی این محتوای داستانی با نام Turf Wars که قرار است هفته آینده عرضه شود را منتشر کردند. این بسته شامل فصل دیگری از داستان گسترش‌دهنده‌های بازی در کنار سه لباس اسپایدی جدید برای بازی Spider-Man می‌شود.

بعد از صحبت درباره صداهای خاموش در بسته‌الحاقی The Heist، اینبار رئیس گروه خلافکاران یعنی Hammerhead در مرکز توجه در بسته‌الحاقی Turf Wars قرار دارد. در این بسته او به جنگ خود با دیگر خانواده‌های خلافکار شهر ادامه می‌دهد و تعدادی از تجهیزات سنگین به جا مانده از مزدور‌های شصخیت Sable، بعد از حضور وی در بخش کمپین اصلی بازی اسپایدرمن ، را بدست می‌آورد. بسته Turf Wars از ماموریت‌های داستانی جدید در کنار پایگاه‌های جدید برای تصرف، جرایم، چالش‌ها و تروفی‌های جدید برخوردار است. همان‌طور که پیش‌تر نیز اعلام شد این DLC قرار است مجموعه جدیدی از لباس‌های اسپایدی را به بازی معرفی کند. این لباس‌های جدید شامل Spider-Armor MK-I، Marvel Mangaverse Spider-Clan و نسخه کامیک بوکی از لباس Iron Spider Armor می‌شوند. در ادامه شما می‌توانید تصویر مربوط به این لباس‌ها را مشاهده نمایید:

spider man turf wars suits

بسته‌الحاقی Turf Wars بازی Spider-Man در تاریخ ۲۹ام آبان‌ماه ۹۷ (۲۰ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) با قیمت ۱۰ دلار به صورت جداگانه عرضه خواهد شد. گفتنی است که خریداران سیزن پس بازی با قیمت ۲۵ دلار به تمامی بسته‌های The Heist، Turf Wars و Silver Lining که برای عرضه در ماه دسامبر سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده، دسترسی خواهند داشت. در ادامه شما تیزر مربوط به دومین بسته‌الحاقی و تصاویر آن را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Spider-Man در ماه سپتامبر گذشته به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد و توانست در نقد و بررسی وبسایت بازی‌مگ به قلم حسین صدری، نمره ۹.۵ از ۱۰ را دریافت کند. خلاصه‌ای از این متن نقد و بررسی به شرح زیر است:

الحق که سازنده‌ها نه چیزی را جا انداخته‌اند و نه از نکته‌ای بی‌تفاوت گذر کرده‌اند. Marvel’s Spider-Man نه تنها با لیاقت تمام، همه‌ی آنچه که از جان اسپایدی می‌خواستیم را ارائه کرده، بلکه پایش را فراتر هم گذاشته. جدیدترین اثر اینسامنیاک یک اسپایدرمن کامل و یک اکشن-ادونچر اصیل و تمام‌عیار است که نامش تا سال‌ها از یادها نخواهد رفت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.