نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 23 آبان 1397
ساعت 08:00

بازی PUBG به صورت رسمی برای PS4 معرفی شد

0 از 5

شرکت پابجی کورپ از نسخه پلی‌استیشن ۴ بازی PUBG به صورت رسمی رونمایی کرد.

پس از شایعات فراوان و گزارش اخیر که به دیده شدن Content-ID بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در فروشگاه پلی‌استیشن و عرضه آن در ماه جاری پرداخته بود. امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، شرکت پابجی کورپ (PUBG Corps) با انتشار تریلری به صورت رسمی از نسخه پلی‌استیشن ۴ بازی PUBG رونمایی کرد. این عنوان پرطرفدار تیراندازی در سبک بتل رویال قرار است در تاریخ ۱۶ام آذرماه ۹۷ (۷ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول نسل هشتمی شرکت سونی منتشر شود. نسخه پلی‌استیشن ۴ بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در هنگام عرضه، از تمامی نقشه‌هایی که برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد که شامل نقشه‌های Erangel، Miramar و Sanhok می‌شوند، برخوردار است. همچنین تعدادی از قابلیت‌های معرفی شده اخیر از جمله مسابقات کاستوم، Event Mode، سیستم رتبه بندی بازبینی شده و پشتیبانی از Trophy نیز بخشی از این نسخه خواهند بود.

بازی PUBG به صورت فیزیکی در فروشگاه‌ها و دیجیتالی در سه نسخه موجود خواهد شد. نسخه فیزیکی و نسخه Looter’s Digital Edition هر دو با قیمتی معادل ۳۰ دلار منتشر می‌شوند. نسخه‌های دیگر نیز Survivor’s Digital Edition و Champion’s Digital Edition هستند که به ترتیب ۵۰ و ۶۰ دلار قیمت گذاری شده‌اند. محتویات نسخه The Survivor’s Digital Edition بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds شامل ایونت پس Vikendi در کنار ۲۳۰۰ G-Coin و ۲۰ هزار BP می‌شود. نسخه The Champion’s Digital Edition دارای محتویاتی مشابه است با این تفاوت که شما به جای ۲۳۰۰ جی-کوین از شش هزار جی-کوین بهره‌مند خواهید شد. شایان به ذکر است که پیش‌خرید هر کدام از نسخه‌های این بازی، لباس بیابانی شخصیت نیتن دریک در سری بازی‌های Uncharted را در کنار کوله پشتی شخصیت الی در بازی The Last of Us برای شما بهمراه خواهد داشت.Dr5RR6yU0AA5uHw

شرکت پابجی کورپ هنوز هیچگونه جزییاتی از ایونت پس Vikendi و واحد پول جدید G-Coin در اختیار نگذاشته است و برای کسب اطلاعات بیشتر از آن‌ها باید بیشتر صبر کنیم. گذشته از این‌ها در ادامه شما می‌توانید تیزر معرفی نسخه پلی‌استیشن ۴ بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds هم‌اکنون روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های موبایل دارای یکی از دو سیستم عامل اندروید یا IOS در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.