نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 30 آبان 1397
ساعت 09:00

بسته الحاقی Gathering Storm برای Civilization 6 معرفی شد

5 از 5

Firaxis پس از پیش‌بینی‌های اولیه، سرانجام از دومین بسته گسترش‌دهنده Civilization 6 به نام Gathering Storm رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در میان طرفداران سری بازی‌های Civilization، یک قائده ثبت نشده وجود دارد که بیان می‌کند بازی‌های جدید این مجموعه قدیمی، درنهایت دو بسته گسترش‌دهنده (expansion pack) دریافت می‌کنند؛ قائده‌ای که در بازی‌های چهارم و پنجم دنبال شده بود. جدیدترین بازی این سری یعنی Civilization VI که چند سالی هم هست از عرضه آن می‌گذرد، تاکنون فقط یک بسته یعنی Rise and Fall را دریافت کرده است. اخیرا، کانال یوتیوبی این مجموعه بازی کلیپی کوتاه با عنوان ??? به اشتراک گذاشت، که بسیاری معتقد بودند این نشانه‌ای از معرفی نزدیک بسته گسترش‌دهنده دوم بازی «تمدن 6» است؛ گمانه‌زنی که حالا کاملا هم درست از آب در آمده است.

Firaxis و 2K Games به تازگی رسما دومین بسته گسترش‌دهنده بازی Civilization 6 با نام «Gathering Storm» را معرفی کردند که این رونمایی، همراه با یک تریلر معرفی نیز هست. به گفته Firaxis، این بزرگ‌ترین بسته expansion در تاریخ سری تمدن است و موارد بسیار زیادی را به بازی اضافه می‌کند. این همچنین شامل بازگشت ویژگی‌هایی از Brave New World بازی پنجم هستند که در بازی ششم حذف شده بودند. البته حذف این ویژگی‌ها از جمله «پیروزی دیپلماتیک»، «کنگره جهانی» و ... که در Brave New World وجود داشتند، از همان ابتدا مورد نقد منفی بازیکنان Civilization 6 قرار گرفته بود و بازگشت این ویژگی‌ها در تمدن 6، خبر خوشحال کننده‌ای برای بازیکنان است.

اضافه شدن ویژگی‌های زیست‌محیطی بیشتر از جمله وقوع زلزله، فوران‌های آتشفشانی و ... به عنوان دو برابر شدن ویژگی‌های محیط زیست دینامیک بازی عنوان شده است که توسط این بسته به بازی اضافه می‌شود. به علاوه پس از این استفاده از برخی شکل‌های انرژی مثل سوخت‌های فسیلی بر روی محیط زیست اثرگذار ‌شوند. اضافه شدن قوم‌های تمدنی جدید، رهبران جدید، ساختمان‌های جدید، عصرهای تاریخی بیشتر و سناریوهای بیشتر نیز بواسطه این بسته گسترش‌دهنده، که در اوایل سال میلادی آینده هم عرضه می‌شود، به بازی اضافه می‌شوند. شما در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بسته Gathering Storm را مشاهده کنید.

 

با توجه به همه توضیحات، به نظر می‌رسد که بازیکنان این بازی به زودی با یک بسته بسیار بزرگ با ویژگی‌های تازه و جذاب مواجه می‌شوند. Civilization 6 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC، نینتندو سوییچ و iOS در دسترس قرار دارد. بسته The Gathering Storm نیز قرار است در روز ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن) برای بازی منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.