نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 27 آذر 1397
ساعت 22:00

تاریخ انتشار قسمت دوم بازی Life is Strange 2 اعلام شد

5 از 5

شرکت اسکوئر انیکس ساعاتی پیش با انتشار تریلر تاریخ انتشار قسمت دوم بازی Life is Strange 2 با نام Rules را اعلام کرد.

بعد از گذشت تقریبا سه ماه از عرضه قسمت اول بازی Life is Strange 2، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) و استودیو دونت‌نات اینترتیمنت (Dontnod Entertainment) در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، سرانجام از تاریخ انتشار قسمت دوم بازی رونمایی کردند. قسمت دوم که Rules نام گذاری شده، قرار است در تاریخ چهارم بهمن‌ماه ۹۷ (۲۴ ژانویه ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ عرضه شود. در این قسمت، شخصیت‌های شان و دنیل، بعد از اینکه به دلیل سرمای زمستان مریض می‌شود، راه خود را به سمت خانه پدربزرگ و مادربزرگشان کج می‌کنند. با رسیدن به این مقصد، آن‌ها با کریس اریکسن آشنا می‌شوند؛ کودکی که شما ممکن است از بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit به یاد داشته باشید. به نظر می‌رسد که دنیل و کریس دارای قدرت‌های مشابهی هستند. در ادامه شما می‌توانید تصاویر منتشر شده از این قسمت را مشاهده نمایید:

کمپانی اسکوئر انیکس همچنین تریلر لایو اکشنی از بازی Life is Strange 2 منتشر کرد که در آن شاهد هنرنمایی «گونزالو مارتین» (Gonzalo Martin) در نقش شان دیاز هستیم که سعی دارد برادر خود، دنیل را بعد از پی بردن به حقیقت ماجرایی که برای پدرشان اتفاق افتاد، آرام کند. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

قسمت دوم بازی Life is Strange 2 در تاریخ چهارم بهمن‌ماه ۹۷ (۲۴ ژانویه ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود. همچنین این بازی به همراه تمامی قسمت‌ها در سال آینده میلادی برای سیستم‌عامل‌های مکینتاش و لینوکس عرضه خواهد شد. به آن دسته از بازیکنانی که خواهان کسب اطلاعات بیشتری از شخصیت کریس هستند، پیشنهاد می‌شود تا بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit را که به صورت رایگان روی پلتفرم‌های مذکور در دسترس قرار دارد را تجربه نمایند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.