نویسنده: علیرضا رسولیان سه شنبه، 03 بهمن 1402
ساعت 20:00

پشتیبانی از بازی NieR Reincarnation به‌زودی متوقف خواهد شد

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اسکوئر انیکس قصد دارد تا به‌زودی پشتیبانی از بازی NieR Reincarnation را متوقف کند.

این بازی موبایلی رایگان که اسپین-آفی برای سری محبوب NieR محسوب می‌شود، اگرچه دقیقاً همان عنوانی نبود که طرفداران این سری از آن انتظار داشتند، اما بازی NieR Reincarnation توانست در همان ماه‌های اولیه‌ی پس از عرضه با استقبال خوبی مواجه شود و موفقیت‌های مختلفی را در این مسیر به ثبت برساند. این بازی که در اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی در ژاپن منتشر شده بود و چند ماه بعد به‌صورت جهانی نیز در دسترس قرار گرفت، از زمان انتشار تاکنون ده‌ها میلیون‌بار در سراسر دنیا تجربه شده است. با این حال، به‌نظر می‌رسد که عمر این عنوان کوتاه‌تر از چیزی بود که بسیاری از بازیکنان آن فکر می‌کردند.

اسکوئر انیکس اخیراً اعلام کرده که پشتیبانی از بازی NieR Reincarnation را در تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۲۴ (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قطع می‌کند. آخرین محتوای بزرگ این بازی نیز با نام «The People and the World Act 3: Transmigration» در تاریخ ۲۸ مارس (۹ فروردین) منتشر خواهد شد تا بازیکنان بتوانند یک‌ماه برای تجربه‌ی آن فرصت داشته باشند، قبل از اینکه سرورهای این بازی احتمالاً برای همیشه غیرفعال شوند.

این کمپانی ژاپنی ضمن قدردانی از طرفداران NieR Reincarnation برای حمایت‌هایشان طی ۲ سال و نیم اخیر، اعلام کرد که تا قبل از خاتمه یافتن بازی و غیرفعال شدن سرورها، برای آن محتواها، شخصیت‌ها و رویدادهای بیشتری منتشر می‌کند و امیدوار است که علاقه‌مندان به NieR همچنان به پشتیبانی خود از این بازی موبایلی رایگان ادامه دهند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.