نویسنده: علیرضا رسولیان دوشنبه، 02 بهمن 1402
ساعت 21:15

فروش بازی Palworld از ۵ میلیون نسخه گذشت!

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Palworld همچنان به رکوردشکنی‌های خود ادامه می‌دهد و قصد توقف هم ندارد!

این عنوان در ۲۴ ساعت اول پس از انتشارش به فروش باورنکردنی دو میلیون نسخه‌ای رسیده بود و طبق گفته‌های استودیوی Pocketpair، فروش این عنوان تا روز گذشته از ۴ میلیون نسخه نیز عبور کرد. اکنون اما مشخص شده که فروش بازی Palworld به یک رقم قابل توجه‌ی دیگری رسیده و علی‌رغم قرارگیری در حالت دسترسی زودهنگام (Early Access) تنها در ۳ روز توانسته بیش از ۵ میلیون نسخه در پلتفرم‌های کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | اس بفروشد.

تعداد بازیکنان همزمان این عنوان نیز خیره‌کننده و استثنایی به‌شمار می‌رود؛ بازی Palworld با رسیدن به ۱,۲۹۱,۹۶۷ بازیکن همزمان در استیم، توانست نقطه‌ی اوج بازی Cyberpunk 2077 را نیز پشت سر بگذارد. طبق گزارشات استودیوی توسعه‌دهنده‌ی این بازی، هر ساعت بیش از ۸۶ هزار نسخه از عنوان Palworld به فروش می‌رسد و انتظار می‌رود که فروش این عنوان تا روز آینده از ۶ میلیون نسخه هم عبور کرده باشد.

بازی Palworld تاکنون جنجال زیادی را در دنیای بازی‌های ویدیویی به راه انداخته و واکنش‌های ضد و نقیضی را از طرف بازیکنان در شبکه‌های اجتماعی دریافت کرده است. با این حال، جدیدترین ساخته‌ی استودیوی Pocketpair به‌خاطر طراحی دنیای جذاب و گیم‌پلی اعتیادآورش تحسین می‌شود و آپدیت‌های بزرگی نیز برای آن از حالا در نظر گرفته شده‌اند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.