نویسنده: علیرضا رسولیان شنبه، 30 دی 1402
ساعت 17:00

آپدیت فصلی جدیدی برای بازی Halo Infinite منتشر نخواهد شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (343Industries) اعلام کرد که دیگر قرار نیست برای بازی Halo Infinite آپدیت فصلی جدیدی منتشر کند.

این موضوع البته به معنای توقف پشتیبانی از بازی Halo Infinite نخواهد بود و آپدیت بزرگ بعدی این عنوان به‌زودی و در تاریخ ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و نقشه‌ی جدیدی را همراه با یک «Operation» تازه و اسکین رایگان «Mark IV Spartan» به حالت چندنفره اضافه خواهد کرد.

با این حال، استودیوی ۳۴۳ اینداستریز در جریان استریم جدیدی که برگزار کرده بود، خبر داد که فصل ششمی برای این عنوان در کار نخواهد بود و آپدیت‌های فصلی بازی Halo Infinite به پایان رسیده‌اند. اگرچه این استودیو همچنان برای مدت زیادی قصد پشتیبانی از بازی چندنفره‌ی محبوب خود را دارد اما علاقه‌مندانی که بعد از فصل موفق پنجم بازی Halo Infinite امیدوار به دریافت آپدیت‌های بزرگ فصلی دیگری بودند، قطعاً با این خبر ناامید خواهند شد. برایان جرد (Brian Jarrard)، مدیر جامعه‌ی طرفداران هیلو، از این فرصت استفاده کرد تا درباره‌ی پروژه‌های بعدی استودیوی ۳۴۳ اینداستریز برای آینده صحبت کند. به گفته‌ی او، تیم مخصوصی همچنان بر روی بازی Halo Infinite کار خواهد کرد اما چندین تیم دیگر نیز مشغول توسعه‌ی پروژه‌های کاملاً جدیدی هستند که در آینده از آن‌ها رونمایی خواهد شد.

از آن‌جایی که بازی Halo Infinite در چند فصل ابتدایی خود در جذب مخاطب با مشکلات زیادی روبه‌رو بود، منطقی است که استودیوی ۳۴۳ اینداستریز بخواهد سراغ روش قدیمی عرضه‌ی بازی‌هایش برود و عناوین خود را مجدداً با فواصل چند ساله منتشر کند. در همین راستا، به‌تازگی شایعه شده بود که این استودیو مشغول ساخت بازی جدیدی در سری هیلو است و برای توسعه‌ی آن از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ استفاده خواهد شد. به هر حال، باید منتظر ماند و دید که برنامه‌های استودیوی ۳۴۳ اینداستریز برای آینده‌ی سری محبوب هیلو چگونه خواهد بود و بازی لایو سرویس Halo Infinite تا چه زمان پشتیبانی دریافت خواهد کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.