نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 29 آذر 1397
ساعت 20:51

تریلر جدید عنوان Control با محوریت دنیای بازی

0 از 5

استودیو رمدی اینترتیمنت به تازگی تریلر جدید از بازی Control منتشر کرده است که یه نمایش دنیای عجیب و غریب بازی می‌پردازد.

بدون شک یکی از سوپرایز‌های جذاب کنفرانس مطبوعاتی پلی‌استیشن در رویداد E3 2018 میلادی، معرفی عنوان جدید رمدی به نام Control بود که بعد از نمایشی تریلری در این کنفرانس برای مدت‌ها خبری از آن نبود تا اینکه امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، استودیو رمدی اینترتیمنت (Remedy Entertainment) تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرد که به نمایش دنیای آن می‌پردازد. این تریلر توسط «جیمز مک کارفی» (James McCaffrey) که سابقه صداپیشگی در بازی‌های Max Payne، Alan Wake و Rescue Me در کارنامه دارد، روایت می‌شود که در انتها خود را به عنوان شخصیت ترنچ معرفی می‌کند. وقایع عنوان Control در یک ساختمان اداری بزرگ، واقع در شهر منهتن، رخ می‌دهند که در ظاهر عادی به نظر می‌رسد اما در داخل پر از دنیا‌ها و جهان‌های متفاوت است که نیاز به اکتشاف دارند. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب با کیفیت 4K

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی رمدی، بازی Control دارای دنیایی منحصر به فرد و همیشه در حال تغییر است که واقعیت‌های آشنای دنیای ما را با واقعیت‌های عجیب و غیرقابل توضیح مخلوط می‌کند. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که یک آژانس اطلاعاتی مخفی توسط تهدیدی خارجی از بین می‌رود؛ جایی که شما بازیکنان کنترل شخصیتی به نام جسی فیدن با صداپیشگی «کورتنی هوپ» را برعهده می‌گیرد که به تازگی مدیر شده را برعهده می‌گیرد که سخت در تلاش است تا Control را به دست آورد. این بازی سندباکس مانند و گیم‌پلی محور توسط موتور قدرتمند اختصاصی Northlight ساخته شده است که بازیکنان را در چیره شدن به مخلوطی از قدرت‌ها و قابلیت‌های ماوراء الطبیعه، تجهیزات قابل تغییر و محیط‌های واکنش پذیر به چالش می‌کشد و آنان را برای مبارزه به دنیاهای عمیق و رمزآلودی که به نوعی امضای استودیو رمدی محسوب می‌شوند، می‌برد.

بازی موردانتظار Control در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در پایان شما می‌توانید تصاویر جدید منتشر شده از این بازی را مشاهده نمایید:

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.