نویسنده: علیرضا رسولیان جمعه، 22 دی 1402 - 12:00
0 از 5

نام اسپین-آف بازی Control احتمالاً مشخص شد

در جدیدترین گمانه‌زنی‌های بازی در بازی‌مگ؛ ظاهراً نام اسپین-آف بازی Control مشخص شده است و این بازی زمان زیادی با رونمایی رسمی فاصله ندارد.

شرکت بازی‌سازی فنلاندی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) که به‌تازگی بازی Alan Wake 2 را عرضه کرده است، در حال حاضر بر روی پروژه‌های موردانتظار زیادی کار می‌کند. این استودیو علاوه‌بر پیش بردن توسعه‌ی ریمیک مکس پین ۱ و ۲، مشغول ساخت اسپین-آف چندنفره‌ی بازی Control با نام رمزی «Condor» هم است که از سال ۲۰۲۱ میلادی در دست ساخت قرار داشته و اواخر سال میلادی گذشته به مرحله‌ی جدیدی در دوران توسعه رسید. حالا و این‌طور که به نظر می‌رسد، رمدی نام اصلی این پروژه را نیز تعیین کرده است.

با توجه به گزارش اخیر سایت Respawn First، استودیوی رمدی به‌تازگی علامت تجاری FBC: Firebreak را ثبت کرده و قصد دارد تا از این نام برای یکی از پروژه‌های آینده‌ی خود استفاده کند. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، منظور از «FBC» اداره‌ی فدرال کنترل (Federal Bureau of Control) است که در هسته‌ی اصلی بازی Control قرار گرفته و سازمان دولتی مهمی در جریان داستان اصلی این بازی به حساب می‌آید. نام «Firebreak» نیز یک اصطلاح خاص در جهان بازی Control برای شکاف‌های عظیمی است که از گسترش پدیده‌های ماوراء طبیعی فاجعه‌بار جلوگیری می‌کنند.

اگرچه با این علامت تجاری مشخص نیست که پروژه‌ی FBC: Firebreak دقیقاً چگونه خواهد بود و چه ویژگی‌هایی خواهد داشت اما می‌توان حدس زد که رمدی این نام را برای بازی کو-آپ Control در نظر گرفته و اسپین-آفی که این استودیو از سال ۲۰۲۱ بر روی آن مشغول به کار بوده، سرانجام صاحب نام شده است.

همان‌طور که اشاره شد، رمدی اینترتینمنت هم‌اکنون بر روی چندین پروژه‌ی مختلف نظیر ریمیک Max Payne 1 و Max Payne 2، بازی کو-آپ Kestrel و دو بسته‌ی الحاقی بازی Alan Wake 2 کار می‌کند. باید منتظر ماند و دید که این پروژه‌ی کو-آپ بازی Control دقیقاً چه جایگاهی در میان بازی‌های آینده‌ی رمدی خواهد داشت و در چه زمانی از آن به‌صورت رسمی رونمایی صورت خواهد گرفت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.